تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۶۳۷۹۶
امام جمعه آمل گفت:اگر امروز می توانیم ادعایی در دنیا داشته باشیم به برکت خون شهداست.
۰
plusresetminus
قدرت کشور به برکت خون شهداست
به گزارش بلاغ؛حجت اسلام سیدجلیل مرتضوی، در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به شرایط سخت کرونا اظهار کرد: بسیاری افراد به عنوان پرستار و خدمات در دوران سخت کرونا حضور داشتند و قراردادی بودند، اما امروز لغو قراراد شدند و برخی ها اخراج شدند، که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با بیان وجود وحدت و همدلی در زمان کرونا، عنوان کرد: از آغازین کرونا تا امروز نهادها مافوق وظیفه خود عمل کردند، سپاه، بسیج، فرمانداری، شورای تامین همه با جان و دل برای رفع این مشکل قدم برداشتند.

امام جمعه آمل ادامه داد:  مصلی در چندین نوبت دست نیازمندان را گرفت و اولین مصلی بودیم با تمام ظرفیت برای واکسیناسیون اقدام کردیم و بیش از 500 میلیون تومان برای مصلی هزینه داشت و در حال حاضر نیز واکسیناسیون انجام می شود.

وی به روی کار آوردن داعش، طالبان اشاره کرد و افزود: با نگاه حکیمانه و دستور پیامبرگونه و با دفاع حرم ریشه داعش را در خاک سوریه دشمن را زمین گیر کنیم و این نشان از قدرت ایران است و اگر امروز می توانیم ادعای در دنیا داشته باشیم به برکت خون شهداست.

مرتضوی با تاکید سخنان  اخیر مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه ها، خاطرنشان کرد: بازگشت روحانیت به جامعه است، هرچند همیشه روحانیون از خدمات به جامعه غافل نبوده اند، تبیین رهبری این بستر را فراهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴