در مورد وطنی حرف زیاد است ولی الان وقتش نیست؛

مطهری: با دلخوری از پرسپولیس جدا نشدم!

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۶۳۷۹۰
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده‌اند.
۰
plusresetminus
مطهری: با دلخوری از پرسپولیس جدا نشدم!
به گزارش بلاغ، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مس یک کادر واقعا فنی و اخلاق مدار دارد. این تیم همیشه به دنبال فوتبال بازی کردن است و ما هم این سبک را دوست داریم. باید تمرکز بالایی از شروع تا پایان بازی داشته باشیم. نباید احساسی بازی کنیم و با بچه ها صحبت کردم که تمرکز در این بازی فوق العاده مهم است. یک شناخت کلی از مس رفسنجان دارم. تیم ها در هفته های ابتدایی خیلی قابل شناسایی نیستند چون بازی نکردند. تیم حریف را رصد کردیم و سعی در عملیاتی کردن ایده های خود در بازی داریم.

وی که پیش از شروع لیگ گفته بود اگر ورزشگاه وطنی آماده نشود تیمش حاضر به حضور در هفته اول نخواهد بود ترجیح داد در مورد محقق نشدن این اتفاق وارد جزئیات نشده و به ابراز امیدواری برای آماده سازی وطنی بسنده کند: من راجع به ورزشگاه وطنی صحبت کردم و دقیقا درست است. فکر می کنم که الان موقعیت صحبت کردن نیست وگرنه حرف های زیادی دارم. انشالله در فرصتی مناسب خیلی مفصل در این مورد صحبت خواهم کرد. هفته سوم با ملوان بازی داریم و امیدوارم تا آن موقع ورزشگاه وطنی آماده شود.

سرمربی نساجی در واکنش به این موضوع که با دلخوری از پرسپولیس جدا شد و هدفش بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در نساجی چیست تاکید کرد: دلخوری نبود و پرسپولیس جایی است که من در آن بازی و مربیگری کردم. در هر دو دوره جام آوردم و خیلی حرفه ای جدا شدم. همیشه سعی می کنم انتخاب های حرفه ای داشته باشم. در این سال ها همیشه پیشنهادهای سرمربیگری داشتم ولی با توجه به اصول خودم و یکسری موضوعات این موضوع میسر نشده بود. این بار می خواهم یک نسخه جدید و فوتبال متفاوت از نساجی را ارائه کنم. نساجی هواداران پرشور و باتعصبی دارد که یکی از دلایل انتخاب من بودند. مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی هم با تفکرات من همسو هستند. من هم تفکرات آنها را درک می کنم. از تک تک بازیکنان به خاطر همراهی که داشتند تشکر می کنم. نساجی قهرمان جام حذفی شد و همه این عزیزان پیشنهادهای مالی بهتری داشتند ولی ماندند و معرفتی دارند کار می کنند. قدر آنها را می دانم و به دنبال رقم زدن یک سال خوب برای هواداران هستیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباطی با حضور او در نساجی دارد گفت: ارتباط خاصی ندارد و من با توجه به نیازهای تیم این انتخاب ها را کردم. نساجی تیم بزرگی است و این بچه ها با وجود پیشنهادهای خوبی که داشتند با افتخار آمدند. همه بچه های دیگر هم پیشنهادهای مالی بهتری داشتند ولی نساجی انتخاب اول آنها بود. من چهار تا یار گرفتم که سه تا از پرسپولیس بود و به خاطر نام نساجی و در مرحله بعد به خاطر من آمدند. یک بازیکن خارجی هم جذب کردیم که باید از نظر بدنی شرایط بهتری داشته باشد. نساجی مثل پرسپولیس بزرگ است و همه بازیکنان افتخار می کنند که در این تیم بازی می کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت سریع تماشاگران به ورزشگاه، صحبت های خود را به پایان رساند: حضور تماشاگران واقعا حس و حال دیگری دارد و اتمسفر ورزشگاه را عوض می کند. من دقیقا نمی دانم به چه دلیلی این اتفاق می افتد. مسابقه فوتبال بدون تماشاگر ماهیت خود را از دست می دهد. بهترین فیلم هم اگر بدون تماشاگر اکران شود حس و حالی نخواهد داشت. فوتبال با تماشاگر زیبا و جذاب است و به همه اعضای تیم انرژی می دهد. امیدوارم که هواداران همه تیم ها بتوانند به ورزشگاه بیایند و تیم های خود را تشویق کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰