تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۶۳۷۲۸
استاندار مازندران با اشاره به لزوم بررسی سریع مشكلات و موانع واحدهای تولیدی، نسبت به فسخ قرارداد زمینهای صنعتی راكد و بلااستفاده شهركها و نواحی صنعتی تأكید کرد.
۰
plusresetminus
شهرک‌های صنعتی با قاطعیت قرارداد زمین‌های صنعتی راکد را فسخ کند
به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی پور در جلسه كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به لزوم بررسی سریع مشكلات و موانع واحدهای تولیدی، نسبت به فسخ قرارداد زمینهای صنعتی راكد و بلااستفاده شهركها و نواحی صنعتی تأكید کرد.

وی گفت: سازمانهایی که مجوز بهره برداری برای واحدهای تولیدی صادر می کنند در صورتیکه این واحدها راکد بوده و قابلیت و توانایی بهره برداری ندارند، باید مجوز بهره برداری آنها ابطال گردد.

استاندار مازندران افزود: شركت شهركهای صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد زمینهای صنعتی راكد، با قاطعیت عمل نماید و این زمینها را بسرعت در اختیار تولیدكنندگان جدید كه دارای اهلیت و توانمندی كار باشند، قرار دهد.

حسینی پور تصریح كرد: برخورد قاطع با كسانی كه سالیان متمادی زمینهای صنعتی را بدون هیچگونه ساخت و ساز و فعالیت تولیدی در اختیار گرفته اند، در راستای اجرای فرامین و نص صریح مقام معظم رهبری است.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران نیز در جلسه كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به بیانات قاطع مقام معظم رهبری گفت: براساس بررسیها و پایشهای انجام شده، زمینهای صنعتی راكد و بلااستفاده در سطح شهركها و نواحی صنعتی استان شناسایی گردیده كه مراحل قانونی فسخ قرارداد و خلع ید آنها بدون هیچگونه مماشات و با شدت دنبال خواهد شد.

امینی افزود: با توجه به وضعیت حساس كنونی كه با تحریمهای ظالمانه دشمنان بین المللی مواجه هستیم، لازم است تا با تقویت و حمایت از تولیدكنندگان داخلی دارای اهلیت كار، برای رهایی اقتصاد كشور از این بحران تلاش كنیم.

وی اظهار داشت: شركت شهركهای صنعتی استان با حمایتهای قاطع و انقلابی عالیترین مقام دولت در مازندران، تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب جهت حضور سرمایه گذاران علاقمند به تولید، به كارخواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴