رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

یک‌طرفه شدن محورهای مازندران در روز عاشورا

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۳۷۰۵
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های شمالی امروز همزمان با روز عاشورا از شمال به جنوب یکطرفه می‌شوند.
۰
plusresetminus
یک‌طرفه شدن محورهای مازندران در روز عاشورا
به گزارش بلاغ، یدالله جهان‌تاب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به روان بودن ترافیک در سطح راه های مواصلاتی استان از جمله محورهای کندوان، هراز و سوادکوه گفت: کندوان امروز مصادف با روز عاشورا، با توجه به احتمال پیش بینی حجم ترافیک ممکن است به سمت تهران یکطرفه شود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز دوشنبه ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران، شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ مرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

جهان تاب افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز دوشنبه ۱۷ مرداد از محور هراز ممنوع می‌باشد.

بگفته وی، تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌دوشنبه ۱۷ مرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما