تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۴۶۳۶۹۳
مردم بابلسر و بهنمیر همزمان با تاسوعای حسینی با حضور پرشور در آیین تشییع محمد امین کریمیمان یکی از شهدای خانطومان حق میزبانی از این شهید را به شایستگی ادا کردند .
۰
plusresetminus
تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع حرم محمدامین کریمیان
پیکر شهید محمد امین کریمیان یکی از شهدای مازندران در جبهه خانطومان عصر امروز با استقبال پرشور و کم نظیر مردم بابلسر تشییع شد و مردم با در دست داشتن تابوت این شهید را از ساختمان سپاه به سمت میدان شهدای این شهر تشییع کردند .

پیکر شهید حجت الاسلام محمد امین کریمیان پس از تشییع در شهرستان بابلسر در زادگاهش بهنمیر تشییع و پس از آن در گلراز شهدای روستای حاجیکلای این شهر به خاک سپرده شد.
 
اهالی روستاهای مسیر با برپاکردن ایستگاه های صلواتی با توزیع شربت و همچنین دود کردن اسپند از پیکر این شهید استقبال کردند.
 
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه کربلای مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ، باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و با حضور در جمع تشییع کنندگان در مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم شرکت کردند .

شهید مدافع حرم  محمدامین کریمیان یکی از ۱۳ شهید مازندران بود که ۱۷ اردیبهشت ۹۴ در جبهه خان‌طومان سوریه آسمانی شد و به شهادت رسید .

۶ سال چشم انتظاری خانواده و علاقمندان به  این شهید این روزها پس از بازگشت پیکرش به دیارش به پایان رسید و مردم بابلسر در روزی که به علمدار دشت کربلا اختصاص دارد با حضور پرشورشان در مراسم تشییع پیکر این شهید عشق و ارادت خود را به این شهید ادا کردند .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴