عهد عاشورایی مازندرانی‌ها با انصارالحسین (ع)؛

تشییع پیکر شهید کابلی در روز تاسوعای حسینی+عکس و فیلم

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۶۳۶۸۰
آیین تشییع سردارشهیدحاج رحیم کابلی امروز در روزتاسوعا با حضور عاشقانش از بیمارستان امام بهشهر تابهشت فاطمه (س) برگزار شد.
۰
plusresetminus
تشییع پیکر شهید کابلی در روز تاسوعای حسینی+عکس و فیلم
به گزارش بلاغ، آیین تشییع سردار شهید حاج رحیم کابلی امروز در روز تاسوعا با حضور عاشقانش از بیمارستان امام بهشهر تا بهشت فاطمه (س) برگزار شد.

حاج رحیم کابلی عبدصالح و عاشق شهادت و اهل بیت و عاشق امام حسین (ع) بود و در این مسیر به شهادت رسید.

امروز مردم و مسؤولان استان مازندران و بهشهر از ساعت‌ها قبل از تشییع در مسیر تشییع و وداع حاضر و با احترام با علمدار و شهید عاشورایی وداع کردند و همچنان  این تشییع ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عبدالهی گواهی نماینده ولی فقیه در نیروهای مسلح کشور در تاسوعای حسینی در آیین تشییع پیکر پاک سردار شهید کابلی در بهشهر و در بین مردم و مسؤولان ولایتمدار مازندران و بهشهر اظهار کرد: ما قدر دان شهدا هستیم و ۶ سال انتظار سخت بود و نام و یاد شهدای خان طومان در تاریخ انقلاب و دنیا ماندگار است و چون مظلومانه به شهادت رسیدند.
 

وی افزود: سردار شهید کابلی به همراه دو شهید مدافع حرم بهشهر شهیدان حبیب‌الله قنبری و سجاد خلیلی رفتند تا در آرامش و آسایش زندگی کنیم و وظایف سنگینی برعهده ماست.

وی خاطر نشان کرد: ایام دلدادگی و عشق به اهل بیت است که شما مردم نشان دادید که با شهدا و ولایت هستید و با علاقه به شهیدان حضور یافتید و قدم‌های‌تان برکت است.

دانلود

 گواهی بیان کرد: امروز پیکر مطهر یکی از اولیای خدا و خادمان الله، مدافعان اهل بیت و حریم عاشورا و زینب کبری (س)  مردم به بهشهر و زادگاهش آمد و مهمان‌ ماست.

نماینده ولی فقیه در نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه شهید کابلی به همراه همرزمان شهیدش یک هفته از مشهد در حوار ثامن ضامن و تهران و مازندران وداع شد، اظهار کرد: حرکت خودجوش مردمی است و مردم‌جانانه با این شهدا وداع کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهدای ما از سیدالشهدا الگو گرفتند و سیدالشهدا دارای جایگاه رفیعی است که از دین خدا حفاظت کرد و آنچه داشت تقدیم کرد و امروز شما زائرحسینی را بدرقه می‌کنید.
 

وی گفت: سیدالشهدا به عنوان شخصیتی که تمام ارزش‌های الهی را داراست و از قرآن و مکتب و حریت دفاع کردند عزیز است و شهدا را عزیز کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروهای مسلح یادآورشد: با همه مشکلات اقتصادی محرم امسال به برکت خون سیدالشهدا برتر و بالاتر برگزار شد و شاید ورود ۵ شهید مدافع حرم آن را محرم دیگری کرد.

 گواهی گفت: شهدا هرازگاهی به دادانقلاب و مردم رسیدند و شهید کابلی توفیق داشت که ترک اولا نداشته باشند وعرفان واقعی داشت و عارف بود.

وی افزود: این شهیدی که تادیروز عارف مسلک بود و حلال را انجام واحترام حرام دوری می کرد، نماز شبش ترک نشد و زیارت عاشورایش ترک نشد و در رکاب رهبری بود و پاسدار انقلاب با تمام قامت بود.

وی گفت: شهیدکابلی با احساس تکلیف همچون حضرت ابوالفضل اطاعت محض از ولی فقیه داشت و در مسیر ولایت و رهبری به شهادت رسید و نشان داد که همواره پای ولایت و رهبری است.

مردم بهشهر با گل و اسپند و قربانی کردن پای پیکر این شهید با سردار شهیدکابلی وداع کردند و حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام‌جمعه بهشهر بر پیکر پاک‌این شهید نماز اقامه کرد و پیکر پاک شهید را از بیمارستان امام تاپارک ملت و بهشت فاطمه بهشهر در مسیر۵ کیلومتری با پای پیاده طی و شهید خود را بدرقه کرده و شهید را تا آرامگاه ابدی‌اش بدرقه می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴