تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۴۶۳۶۷۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار با والدین شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد امین کریمیان گفت: شهدای مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند.
۰
plusresetminus
شهدای مدافع حرم شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت(ع) هستند
به گزارش بلاغ، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبد الله الحسین ( ع ) و 72 تن از یاران با وفایش، در بهنمیر بابلسر با والدین بزرگوار شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد امین کریمیان دیدار و بازگشت پیکر پاک این شهید گرانقدر را به خانواده صبورش تبریک و تسلیت گفت.

کهن سال پس از این دیدار طی گفت و گویی از تشییع پیکرهای پاک و مطهر سه تن از شهدای گرانقدر مدافع حرم، شهیدان والامقام حاج رحیم کابلی، حجت الاسلام محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی خبر داد و گفت: این شهدای عزیز، در تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان های بهشهر، بهنمیر بابلسر و رامسر تشییع می شوند.

کهنسال با بیان اینکه حفظ ارزش های دینی و اسلامی، دفاع از حریم آل ا ...، ظلم ستیزی، بردباری در برابر مشکلات، استقامت و ولایت پذیری، پیام شهدای مدافع حرم بوده است، اظهار کرد: خاطره دلیری، دلاوری، از خودگذشتگی و جان‌ فشانی شهدای عزیز دوران انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهیدان والا مقام مدافع حرم تا همیشه روزگار، همچون ستاره‌های درخشان و پر فروغ در آسمان خاطر این سرزمین و در یاد فرزندان ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت: این راست قامتان جاودانه تاریخ، مؤمنان راستین خدای متعال هستند که در راه رضای حضرت حق از ارزشمند ترین داشته‌ های خود گذشتند، تاریخ این مرز و بوم همواره خود را وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری شهیدان گران‌ قدر و خانواده‌ های معزز آنان می‌داند.

کهن سال اضافه کرد: شهدای مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت، ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران گفت: صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیور مردان این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، از خود گذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.

کهن سال با بیان اینکه شهدا به دنبال کسب شهرت، مقام و تعلقات دنیایی نبودند اظهار کرد: شهدای عزیز ما با تأسی از آموزه های اسلامی، با کمال اخلاص و صداقت در مقابل دشمن تسلیم نشدند و با درک و بصیرت، راه شهادت را انتخاب کردند و امروز استان ما عطرآگین به عطر شهادت شهدای گرانقدر مدافع حرم است.

 گفتنی است شهرستان های مازندران استقبال و وداع به یاد ماندنی از شهدای مدافع حرم داشتند.

پیکرهای مطهر شهید حاج رحیم کابلی صبح تاسوعا در بهشهر، حجت الاسلام محمد امین کریمیان عصر تاسوعا در بهنمیر بابلسر و شهید مصطفی تاش موسی صبح عاشورا در رامسر تشییع می شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲