کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

مازندران در 4 سال آینده به 127 هزار مسکن نیاز دارد

15 مرداد 1401 ساعت 21:28

استاندار مازندران با بیان این که ۱۲۷ هزار واحد مسکن نیاز استان در ۴ سال آینده است، گفت: مسکن سازی برای مناطق مختلف باید به تناسب صورت گیرد، دستگاه‌های خدماتی باید خودشان را برای تحقق این مهم آماده کنند. ‎


به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه زیربنایی استان که با محوریت شهرک‌های تازه تاسیس مسکونی برگزار شد، با بیان اینکه ۱۲۷ هزار واحد مسکن نیاز استان در ۴ سال آینده است، گفت: مسکن‌سازی برای طبقات مختلف باید به تناسب صورت گیرد، دستگاه‌های خدماتی خودشان را برای تحقق این مهم آماده کنند.

وی با بیان اینکه شهرک سازی، سیاست گذاری حاکمیت برای مسکن است، افزود: باید از زمین‌های کشاورزی صیانت کنیم و برای نقاط قابل سکونت برای افراد مختلف سیاست‌گذاری اصولی داشته باشیم تا بتوانیم این بخش را بدرستی مدیریت نماییم.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: در همین راستا شرکت سرمایه‌گذاری از کشور ترکیه با جدید ترین مکانیزم و پیشرفته‌ترین تکنولوژی حوزه مسکن، اخیرا به مازندران آمد و به‌زودی کارش را آغاز می‌کند.

حسینی‌پور، با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری که در حوزه مسکن انجام می‌دهیم برای 50 سال آینده خودش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: باید برای مناطق محروم نیز برنامه متناسب و ویژه داشته باشیم تا بتوانیم این مناطق را با سیاست‌گذاری‌های متناسب آباد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران دچار مشکل در تامین زمین است و قیمت‌های زمین در استان بسیار بالارفته است، تاکید کرد: شهرک سازی در استان با توجه به تامین زمین از سوی دولت بزر‌گ‌ترین اتفاق است و باید به این سمت حرکت کنیم، چرا که مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی است‌.

استاندار مازندران متذکر شد: در شهرک‌ها باید تلفیقی از انبوه سازی و ویلاسازی را اجرایی کنیم تا بتوانیم ذائقه‌ها را در حوزه مسکن هدایت کنیم.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 463669

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463669/مازندران-4-سال-آینده-127-هزار-مسکن-نیاز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com