کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

توقیف خودروی هنجارشکن در چالوس

15 مرداد 1401 ساعت 16:36

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: خودروی سواری که یک خانم روی کاپوت آن نشسته و راننده نیز برای جلب توجه عابران اقدام به حرکات نمایشی در خیابان‌های چالوس می‌کرد، توقیف شد.


به گزارش بلاغ؛ سید جعفر ساداتی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی از هنجار شکنی و حرکات حادثه ساز توسط یک خودروی سواری در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چالوس موفق به شناسایی خودروی مذکور در آن شهرستان شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی مورد نظر توسط ماموران متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

ساداتی با بیان اینکه راننده متخلف و سرنشین خودروی مذکور نیز برای اعمال قانون و سیر مراحل قضائی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و هنجار‌های اجتماعی فرهنگ خود را به نمایش گذاشته و از هرگونه حرکاتی که منجر به از بین رفتن امنیت و آرمش مردم می‌شود، خودداری کنند.

گفتنی است طی 24 ساعت گذشته، ویدیویی از حرکت یک دستگاه خودروی ال 90 که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده با حرکت نمایشی در یکی از خیابان های چالوس در حال تردد بود در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 463668

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463668/توقیف-خودروی-هنجارشکن-چالوس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com