استاد حوزه و دانشگاه:

پشتوانه فکری حجاب قرآن است

تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۶۳۶۵۸
استاددانشگاه گفت: پشتوانه فکری حجاب قرآن است همانطور که خانه بدون پدر و مادر ناظر و مدرسه‌ای بدون ناظم اداره نمی شود،اجرای حکومت و فرامین الهی ناظم می‌خواهد، کسی که مجری خوب قانون باشد.
۰
plusresetminus
پشتوانه فکری حجاب قرآن است
به گزارش بلاغ، منصوره معصومی‌اصل در مراسم شیرخوارگان شهرستان نور با اشاره به تکرار تاریخ اظهارکرد: با توجه به اینکه پیامبر (ص) در غدیر و گرمای سوزان عربستان علی (ع) را برای امامت معرفی کردند و بیش از ۱۰۰ هزار نفر بیعت کردند اما پس از ۷۰ روز به علی (ع) پشت کردند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان به میدان آمد، افزود: قرآن می فرماید سرنوشت مردم  هر قومی به دست خودشان رقم می‌خورد، بیندیشیم که رهبر انقلاب در انتخابات‌های گذشته چه شاخص‌هایی را معرفی کردند و ما چگونه عمل کردیم.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به شیعه انگلیسی که از انگلستان مکار ضد شیعه تغذیه می‌کند، خاطرنشان ‌کرد: گره عاشورا را باید در غدیر پیدا کرد در زمان پیامبر (ص) کسانی که در جنگ بدر کنار پیامبر جنگیدند و از پیشگامان اسلام و مجاهدین بودند به علی (ع)پشت کردند پس انقلابی بودیم مهم نیست در این زمان با ولی فقیه ماندن مهم است.
 
معصومی اصل با اشاره به ۲۵ سال خانه نشینی علی علیه السلام خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا (س)در جای فرمودند مثال امام مانند کعبه است که مردم باید به سمت امام بیایند.
 
وی با اشاره به سخنان علامه حسن زاده آملی تأکید کرد: حسن زاده آملی بیان کرد گوش من به دهان رهبری است که گوشش به دهان امام زمان است و وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در خصوص سخنان رهبری می‌گوید سیاستمداران ده‌ها ساعت برای تقابل با ایران و شیعه برنامه‌ریزی می کنند و رهبر ایران با نیم ساعت سخنرانی تمام رشته‌های ما را پنبه می کند.
 
این استاد دانشگاه اضافه کرد: قتلگاه فرهنگی در فضای مجازی است که حجاب را با پویش‌های مختلف زیرسوال می‌برند و یزید زمان در رسانه‌ها حکومت می‌کند.
 
معصومی اصل با اشاره به اینکه پشتوانه فکری حجاب قرآن است، اظهارکرد:همانطور که خانه بدون پدر و مادر ناظر و مدرسه‌ای بدون ناظم اداره نمی شود،اجرای حکومت و فرامین الهی ناظم می‌خواهد، کسی که مجری خوب قانون باشد.
 
وی با اشاره به عشق و علاقه حضرت زینب (س) به برادرش امام حسین(ع ) افزود: بانوی که هدفمند زندگی کرد، برای رسیدن به هدفش، در کنار جنازه برادر می فرماید فقط خدا را می‌بینم و در کربلا با همه مصیبت‌ها صحنه را مدیریت کرد.
 
این استاد دانشگاه تأکیدکرد: بانوان به همسران و فرزندان و سبک زندگی خود بنگرند و هر کسی خودش را پیدا کند و ببیند چه اندازه انحراف دینی در زندگی و سبک دینداری رخ داده است.
 
معصومه اصل با توجه به هجمه به موضوع زن و دختر و انحراف‌ها افزود: ما عادت کردیم به تحریف اعتقادی در عصر تکنولوژی و اگر به حرکت در نیاییم،  در همین زمان حسین علیه السلام در حال سربریده شدن است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷