کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم وداع با شهدای مدافع حرم مازندران:

پیکر پوسیده رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است/فرزندان جبهه مقاومت پاسخ خباثت‌های دشمن را می‌دهند

15 مرداد 1401 ساعت 3:11

فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مبارزان فلسطینی در حال برنامه ریزی هستند تا در زمان مناسب آخرین ضربات را بر پیکر پوسیده رژیم صهیونیستی وارد کنند، گفت: حداقل روزانه ۱۵ عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می شود که آنها حتی از ترس جانشان داخل شهرک ها را هم حصار کشی کردند.


به گزارش بلاغ، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم شب وداع عاشورایی با سه پیکر مطهر کربلایی شهدای مدافع حرم«شهید حاج رحیم کابلی»،«شهید مصطفی تاش موسی» و «شهید محمد امین کریمیان » که با حضور پرشور و شعور مردم شهید پرور و مومن دیار علویان مصادف با هشتم ماه محرم الحرام در بوستان ولایت ساری برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین عليه السلام  و تبریک به مناسبت بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از خانطومان سوریه، اظهار کرد: مردم مازندران در دوران های مختلف در عرصه های نظام و انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم قدم های عملی برداشته اند.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه به پیشینه مازندرانی ها در دفاع از حرم اشاره کرد وگفت: وجود بیش از ۱۲۰۰امامزاده واجب التعظیم در دیار علویان بیانگر این که مردم این خطه مدافع فرزندان آل الله بوده اند.
 
وی به ۴۳شهید مدافع حرم استان مازندران اشاره و بیان کرد: مردم این سرزمین در طول ۱۴۰۰سال گذشته تا کنون مدافع حرم بوده  هستند. مردم این سرزمین در طول تاریخ در هر نقطه جغرافیایی که لازم بوده برای دفاع از مردم مظلوم برخط می شوند.
 
سردار قاآنی افزود: مازندران امروز بار دیگر ثابت کرد که در مسیر تبعیت ائمه معصومین و سرور و سالار شهیدان همچنان قدم‌های عملی بر می‌دارد.

وی گفت: وجود شهدا در ایامی که متعلق به سالار شهیدان است ولایت‌مداری این مردم را اثبات می‌کند.

فرمانده سپاه قدس خاطر نشان کرد: این روز‌ها عطر حسینی بیش از همیشه سرتاسر کشور را معطر کرده است.
 


سردار قاآنی ادامه داد: مازندران پیشینه مدافع حرم بودنش را در طول تاریخ ثابت کرده است، وجود امامزادگان در این استان نشان داد که این سرزمین مامن خاندان ائمه بوده است.

وی ادامه داد: وجود مردم ولایت‌مدار نه تنها در این جغرافیا بلکه مردم این سرزمین در طول جغرافیا هر جا که اسلام نیاز داشت، بی‌نظیر بوده است.

فرمانده سپاه قدس با اعلام اینکه دشمنان باید بدانند که هیچگاه  از خباثت‌ها و جنایت‌هایشان درحق مظلومان منطقه و هر نقطه جغرافیایی غافل نخواهیم شد، افزود: اگرچه دشمن پاسخ دشمنی های خود  را در بسیاری از موارد در زمان بسیار کوتاهی گرفته است اما  هر کدام هم که باقی ماند، ما برای آن برنامه داریم.

سردار قاآنی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است، تصریح کرد: هر روز شاهد هستیم که ضریب امنیتی رژیم صهیونیستیدر حال افول است.

به گفته فرمانده سپاه قدس مبارزان فلسطینی در حال برنامه ریزی هستند تا در زمان مناسب آخرین ضربات را بر پیکر پوسیده رژیم صهیونیستی وارد کنند.

فرمانده سپاه قدس  خاطرنشان کرد: حداقل روزانه ۱۵ عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می شود که آنها حتی از ترس جانشان داخل شهرک ها را هم حصار کشی کردند.

سردارقاآنی با بیان اینکه نظام اسلامی همانند گذشته پشتیبان  و حامی مظلومان فلسطینی است ،خاطرنشان کرد: فرزندان اسلام  در سرزمین‌های اشغالی، غزه و لبنان تربیت شده مکتب امامین انقلاب هستند و آمریکا و رژیم صهیونیستی  نمی‌توانند در مقابل این قهرمانان مقاومت کنند.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه فرزندان اسلام در سرزمین های اشغالی به ظرفیتی رسیدند که نیازهای شان را خودشان برطرف می کنند، که همین برای آمریکا و رژیم صهیونیستی کشنده است، افزود: فرزندان پرورش یافته در فرهنگ شهدا، در برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی  میکنند.



سردار قاآنی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت : شهدای مدافع حرم زندگی با عزت را به ملت های دیگر آموختند.

فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه امروز در سرتا سر عالم انسان هایی که به دنبال زندگی عزتمندانه هستند، از شهدا الگوگیر می گیرند، خاطرنشان کرد: انسان های آزاده با وجود همه فشارهای استکبار،در اوج مظلومیت ایستاده اند و در مسیر شهدا حرکت می کنند.

سردار قاآنی با تصریح بر اینکه حماسه عزت‌مدارانه در مقابل زیاده‌خواهی‌های سران استکبار همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: مدافعان حرم با عزت جنگیدند چرا که شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (علیه السلام) و ادامه دهنده مسیر حضرت هستند.

فرمانده سپاه قدس در ادامه با اشاره به حماسه ششم بهمن مردم آمل هم افزود: مردم استان مازندران همراه با رزمندگان اسلام مدافع مردم مظلوم هستند و خالصانه برای دفاع از اسلام جنگیدند و افتخار آفریدند.

سردارقاآنی با تاکید بر اینکه اقامه عزای حسینی تداوم قیام عاشورا است، افزود: شهدای مدافع حرم فرزندان امام حسین (علیه السلام ) هستند و نباید درس ها و ویژگی ها قیام عاشورا فراموش شود.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به زندگی عزتمندانه شهدای مدافع حرم  افزود: امروزه شهدای مدافع حرم تعلق به آب و خاک را شکسته اند و فراتر از مرزهای جغرافیایی از حرم دفاع می‌کنند.

سردار قاآنی با اعلام اینکه محور مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم همچنان پابرجا مانده است، خاطرنشان کرد:دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که ما در هر عرصه‌ای از میدان مقاومت وارد شویم عزت و سربلندی برای انقلاب وجود دارد.

انتهای پیام/


 


کد مطلب: 463657

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463657/پیکر-پوسیده-رژیم-صهیونیستی-رو-اضمحلال-فرزندان-جبهه-مقاومت-پاسخ-خباثت-های-دشمن-می-دهند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com