تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۴۶۳۶۲۹
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اجتماع جهانی شیرخوارگان حسینی نشان از حقانیت سیدالشهدا(ع) است گفت: بانوان فرمانده‌هان جنگ فرهنگی هستند.
۰
plusresetminus
اجتماع جهانی شیرخوارگان حسینی نشان از حقانیت سیدالشهدا(ع) است/بانوان فرمانده‌هان جنگ فرهنگی
به گزارش بلاغ، سیدعلی سلیلی در اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی فریدونکنار که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: درحالی که دشمنان اهل بیت به‌دنبال خاموش کردن نور خدا بودند اما اینک شاهد هستیم مراسم شیرخوارگان حسینی جهانی شده که نشان دهنده پشتیبانی خداوند بزرگ از حقانیت سیدالشهدا(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات اطاعت از خدا، به هنگام اقدام کردن و هزینه دادن برای دین خدا است که امام حسین(ع) نمونه بارز اطاعت خداوند است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: به مدد خون شهدا موضوع جنگ نظامی توسط دشمن در جمهوری اسلامی به فراموشی سپرده شده و جرات این کار را ندارند.

سلیلی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ تمام عیار فرهنگی با ابزارهای اقتصادی و تکنولوژی است گفت: در این جنگ ترکیبی نقش بانوان بسیار مهم و حیاتی است.

وی تاکید کرد: باتوجه به هجمه‌های زیاد فرهنگی و روانی که هدف اصلی آن‌ها خانواده‌ها است زنان نقش مهمی داشته و به عنوان فرمانده‌هان جنگ فرهنگی هستند چراکه هیچ کانونی مهمتر از کانون خانواده نیست.

استاد حوزه و دانشگاه یادآورشد: برگزاری اجتماعات مختلف مانند سلام فرمانده و شیرخوارگان حسینی توانسته گامی مهم در تربیت نسل انقلابی و اسلامی فرزندان داشته باشد.

سلیلی با اشاره به اینکه موضوع خانواده در کشور ما مظلوم است خاطرنشان کرد: متاسفانه آمارهای طلاق در استان مازندران بسیار بالا بوده که باید دستگاه‌های مختلف و خانواده‌ها دغدغه‌های بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه، توجه به مبانی خانواده را امر مهمی دانست و تصریح کرد: یکی از شاخص‌های جامعه سالم داشتن نرخ جمعیت مطلوب است که متاسفانه آمار فرزندآوری در کشور ما بسیار پایین بوده و بانوان باید در زمینه نهضت فرزندآوری گام بردارند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴