تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۳۶۲۷
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی بمناسبت روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در جاده‌های استان اعمال می‌شود.
۰
plusresetminus
محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورا در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز گذشته در جاده‌های استان آغاز شد و تا روز سه شنبه ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

جهان تاب افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران:

موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز پنجشنبه تا ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۸ مرداد از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان:


آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۴ مرداد از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:
آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ مرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی)


محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد همه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه ۱۵ مرداد و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۱۶ و ۱۷ مرداد از محور هراز ممنوع است.

محور تهران - سوادکوه - قائم شهر:

تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ مرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران - سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد همه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های جمعه و دوشنبه ۱۴ و ۱۷ مرداد از محور فوق ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰