تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۶۳۶۲۳
سردار کریمیان گفت:اقتدار امروز در مقابل استکبار و دشمنان به برکت خون شهدا و جوانان ایران است و جوانان امروز مردان پای کار اسلام هستند.
۰
plusresetminus
امنیت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست
به گزارش بلاغ، سردار کریمیان در مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان با اشاره به شهدای مدافع حرم اظهارکرد: شهدای مدافع حرم برای فضایل دینی، انسانی، دفاع از حرم حضرت زینب (س) و انسانیت به سوریه وعراق رفتند و اینکه به عنوان نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا به صورت نظامی حضور پیدا کردیم دلایل خاص خود را دارد و مهمترین دلیل آن کرامت انسانی است.
 
وی گفت: دشمنان توسط داعش، وهابیون کافر و نظام سلطه جهانی برنامه‌ریزی کردند تا با تصرف عراق و سوریه دو کشور خون آشام کنار مرز ایران داشته باشند، داعش برای تشکیل حکومت آمد و در سوریه، فرماندهان داعشی از سرویس‌های امنیتی و بهترین نیروهای غربی بودند.
 
عموی شهید مدافع حرم افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه وعراق هزینه می‌کند برای امنیت ملی و فرا سرزمین کشور ماست و برای این کار استراتژی دارد و بدون برنامه وارد منطقه نشدیم.
 
وی خاطرنشان کرد: کارشناسان برجسته نظامی دنیا، آمریکایی‌ها و جامعه شناسان بزرگ اعتراف کردند که ایران امپراطوری محور مقاومت را بدون به کارگیری تمام عناصر نظامی در غرب آسیا شکل داد.
 
سردار کریمیان بیان کرد: امروز در سواحل مدیترانه تعدادی از بنادر در اختیار ما قرار دارد و اگر موضوع را پیگیری کنید در مقابل پیروزی‌های ما در غرب آسیا، سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا نیز نقشه‌ها و برنامه‌هایی دارند.
 
عموی شهید مدافع حرم یادآورشد: داعشی‌ها در حال بازسازی هستند تا در عراق مناطقی را به دست بگیرند و با اختلاف میان شیعیان حکومت ضعیف شیعه در عراق تشکیل شود و ما با فاصله کمی در مرز اسرائیل هستیم و اگر برخی مواقع در سوریه پاسخ نمی‌دهیم در حال اجرای برنامه هستیم تا کار اسرائیل را یکسره کنیم.
 
وی در خصوص شهید محمد امین بیان کرد: محمد امین از کودکی در مراسم اعتکاف شرکت می کرد و مادر مکرمه شهید برای آموزش منابع دینی با محمد امین به قم سفر می‌کرد.
 
سردار کریمیان یادآورشد: شهید محمد امین کریمیان از جوان نخبه بود و این جوان ۲۲ ساله خودساخته، با شناخت انقلابی شد.
 
وی اضافه کرد: محمد امین‌ها و مدافعان حرم خودساخته، برای اعتلای دین اسلام، انقلاب اسلامی امنیت و اهداف ما رفتند و در واقعه کربلا در حقیقت امام حسین علیه السلام پیروز شدند و مدافعان حرم کار حسینی کردند.

‌عموی شهید مدافع حرم اظهارکرد: اقتدار امروز در مقابل استکبار و دشمنان به برکت خون شهدا و جوانان ایران است و جوانان امروز مردان پای کار اسلام هستند.

سردار کریمیان افزود: دشمنان با قدرت‌های شیطانی، ابزار آلات سنگین نظامی، هواپیمای مدرن و ... جرأت حمله ندارد و حضور جوانان و افزایش دانش نظامی کشور به فرمان مقام معظم رهبری سبب ایجاد قدرت شد.

حجت الاسلام قنبر علی احمدی امام جمعه نور نیز اظهارکرد: شهید بزرگوار سردار رحیم کابلی، سردار مصطفی تاش موسی و شهید حجت الاسلام شهید محمد امین کریمیان در مبارزه در عرصه بیان، فکر، اندیشه و جهاد با اندیشه‌های انحرافی و تکفیری به شهادت رسیدند و روح شهدا بر برنامه‌ها و اعمال ما بر اساس وعده‌های قرآن ناظر است.
 
وی گفت: با توجه به اینکه شهید کریمیان از جوانان نخبه بود اما ترجیح داد کلاس درس و دانشگاه در عرصه مبارزه با دشمن را تقویت کند و الگویی برای همه ما قرار بگیرد.
 
امام جمعه نور افزود: شهدای روحانی با اندیشه‌های خود مجاهد تربیت کردند و هم خود در مسیر جهاد قدم گذاشتند و در عرصه دفاع مقدس شهدای روحانیت خوش درخشیدند.
 
احمدی افزود: شعار شهدا همان شعار سیدالشهداست که هر جا پیکر مقدس دین و احکام نورانی اسلام به خطر افتاد همه باید جان خود را نثار دین کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم تا بی بندوباری‌ها و ناهنجاری‌ها جامعه ما را فرا نگیرد، خاطرنشان ‌کرد: مقام معظم رهبری فرمودند امروز عده‌ای به ظاهر دم از اسلام و شیعه می‌زنند مانند بنی‌امیه‌ها اسلامی که به ظاهر اذان، مسجد و نماز  دارد اما در درون از احکام اسلام تهی است.
 
احمدی با اشاره به اینکه عده‌ای فضای جامعه را به انحراف می‌کشانند، تأکید کرد: عده‌ای با بی‌حیایی، بی‌حجابی و سگ‌گردانی احکام اسلام را به سخره می‌گیرند و باید مانند سید شهدا در مقابل این توطئه‌ها بایستیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴