کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره مخابرات آمل عنوان کرد:

5 هزار شماره تلفن بدون کارکرد در آمل/50 هزار متر کابل در 4 ماه امسال به سرقت رفت

13 مرداد 1401 ساعت 9:51

رئیس اداره مخابرات آمل گفت: ۱۸۵ هزار خط تلفن در آمل وجود دارد که میانگین درامد یک خط در شهرستان کمتر از هفت هزار تومان و هزینه برای این خط ۲۳ هزار تومان است .


به گزارش بلاغ؛سید عباس حسینی در دومین جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان آمل که با حضور رئیس اداره مخابرات شهرستان در فرمانداری آمل برگزار شد، گفت: در قرارگاه باید به ارائه واقعیت ها به مردم و مطالبه گری درست و نشان دادن فعالیت ها و  اطلاعات در شهرستان با رویکردی امیدافزا بپردازیم.

وی با بیان اینکه باید سطح سواد رسانه ای مدیران افزایش یابد، عنوان کرد:باید سطحی از سواد رسانه ای در حوزه مدیران و مردم و شهروندان به کمک رسانه ها شکل بگیرد تا تاثیرگذاری مناسبی را داشته باشیم.

فرماندار آمل ادامه داد:روابط عمومی ها تولیدکننده خبر هستند و بازخوردی که رسانه برای خبر ایجاد میکند می تواند منشا اثر باشد، کنار هم قرار گرفتن رسانه ها میتواند موجب پیشرفت باشد و زمانی محقق میشود تا رویکرد تحلیلی داشته باشیم.

سلطانی، رئیس مخابرات آمل در ادامه گفت: در حوره تلفن سیار در سال گذشته ۳۴ سایت در برنامه داشتیم، ۲۴ سایت شروع کردیم که ۱۶ سایت راه اندازی شدند که مجموع هزینه های آن ۹۶ میلیارد تومان شد.

وی مجموع پروژه های سال گذشته را ۱۳۰ میلیارد تومان خواند و اظهار کرد: ۵۰ مدرسه به فیبر متصل شد و رتبه اول بیشترین مدرسه را در مازندران که مجهز به فیبر هستند را داریم که بدون هیچ هزینه ای انجام شد و تمام مراکز مخابرات شهری دارای فیبر است و رادیو و محدودیت پهنای باند نداریم .

رئیس مخابرات امل ادامه داد: ۲۰ سویچ نقطه تلفن شهری با ظرفیت ۵ هزار و ۲۰۰شماره  و هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ تومان راه اندازی شد.

وی از 5 هزار و ۲۰۰ شماره تلفن بدون کارکرد در آمل خبر داد و تصریح کرد: ۱۸۵ هزار خط تلفن در آمل وجود دارد که میانگین درامد یک خط در شهرستان کمتر از هفت هزار تومان و هزینه برای این خط ۲۳ هزار تومان است .

سلطانی با بیان کارکرد موثر سامانانه 118 در آمل، عنوان کرد: سامانه 118 تنها در شهرهای  آمل و ساری وجود دارد.

وی از توسعه فیبر نوری در لاریجان اشاره کرد و افزود:  با این زیرساخت های امکان  4g  کردن سایت های لاریجان نبود؛ چرا که محدودیت باند داریم و دو سال است طرح می گرفتیم ولی مجوز داده نمی شد، امروز تا بایجان کاب کشی تمام شده و کل حفاری تمام شده است و در محل اجرا با ۵۰ میلیارد تومان شروع شد و بالای ۷۵ میلیارو تومان هزینه شده است و امکان توسعه سایت های لاریجان با این خدمات وجود دارد.

رئیس اداره مخابرات آمل یکی از معزلات اصلی مخابرات را سرقت دانست و افزود: در ۴ ماه ابتدای امسال ۵۰ هزار متر کابل جایگزین سرقت شده است چیزی حدود ۶۰۰ میلیارد در حالی که این می توانست به سمت توسعه برود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 463577

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463577/5-هزار-شماره-تلفن-بدون-کارکرد-آمل-50-متر-کابل-4-ماه-امسال-سرقت-رفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com