کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با قطع غیرمجاز درختان جنگلی در ساری

12 مرداد 1401 ساعت 16:35

۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری که برخی از این بازداشت شدگان از مسؤولان هستند، بازداشت شدند.


به گزارش بلاغ، پس از انتشار گسترده فیلمی با محتوای قطع غیرقانونی و بدون مجوز درختان از جنگل در حوزه شهرستان ساری که چند روزی است در فضای مجازی بازنشر داده می‌شود و واکنش‌ها و نگرانی‌های زیادی را نیز از سوی دوستداران طبیعت و مردم در پی داشته است، دادستان مرکز استان مازندران دستورات لازم قضایی را جهت شناسایی عوامل این موضوع به ضابطین صادر می‌کند.

بر اساس اطلاعات دریافتی منبع موثق از سوی خبرنگار فارس، مشخص شد پس از صدور دستور اولیه دادستان مرکز استان، ضابط پرونده تحت نظارت بازپرس ویژه این پرونده، پس از شناسایی اولیه عوامل اصلی این اقدام که برخی از آنها از مسؤولین متولی حوزه منابع طبیعی هستند، اقدام به بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرقانونی درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری و تشکیل پرونده قضایی کرده است.

خبرهای تکمیلی از چگونگی شناسایی و بازداشت افراد و مسؤولیت مدیران مربوطه بازداشت شده و آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده، پس از دریافت اخبار مربوطه، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 463572

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/463572/دستگیری-۱۵-نفر-عوامل-مرتبط-قطع-غیرمجاز-درختان-جنگلی-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com