فرماندار نکا مطرح کرد:

وظیفه خطیر مدیران در ترویج نماز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۴۶۳۵۶۹
فرماندار نکا گفت: اگر می‌خواهیم نماز را در جامعه ترویج دهیم، نماز سپاه دشمن در کربلا را تبلیغ نکنیم زیرا آن نماز هیچ فایده ای نخواهد داشت، نمازی که عمق نداشته باشد بصیرت‌افزا نباشد مسیر هدایت را در جامعه مشخص نکند، می‌تواند امام را هم به بیراهه بکشاند، نمازی که ارزش دارد که موجبات تعالی انسان را متصل ذات خداوند متعال کند.
۰
plusresetminus
وظیفه خطیر مدیران در ترویج نماز
به گزارش بلاغ به نقل از پیک نکا، عبدالرضا بابایی در جلسه ستاد اقامه نماز اظهار کرد: در این ماه عزیز معرفت ما نسبت به امام حسین(ع) و یاران و اصحاب ایشان افزوده شده باشد، اگر چه به لحاظ زمان و مکان از سال ۶۱ هجری شمسی و واقعه کربلا گذشته اما هر ثانیه ای که ما اینجا نشسته‌ایم، سال ۶۱ هجری است و در هر مکانی که به عزاداری می‌پردازیم، کربلا می‌باشد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم نماز را در جامعه ترویج دهیم، نماز سپاه دشمن در کربلا را تبلیغ نکنیم زیرا آن نماز هیچ فایده ای نخواهد داشت، نمازی که عمق نداشته باشد بصیرت‌افزا نباشد مسیر هدایت را در جامعه مشخص نکند، می‌تواند امام را هم به بیراهه بکشاند، نمازی ارزش دارد که موجبات تعالی انسان را متصل ذات خداوند متعال کند.

فرماندار شهرستان نکا اذعان کرد: دو نکته بسیار مهم این است که مدیر مجموعه خودش عامل باشد و اموراتی مانند نظم، تقوا، پاک‌دستی، چشم‌پاکی را رعایت کند و همین‌گونه به مردم نیز انتقال دهد، ۹۰ درصد راه را طی می‌کنیم.

این مسئول اشاره کرد: اگر الان این جمع صدای اذان را بشنود آیا کارهای خود را رها کرده و به نماز می‌پردازد؟ و زمانی که مردم را به نماز می‌خواهیم دعوت کنیم، خودمان نیز باید اصول را رعایت کنیم؛ نکته دیگر اینکه روحانیونی که در ادارات حاضر می شوند اگر به شناختی عالی از کارکنان مجموعه نرسند هیچ فایده‌ای برای ما ندارد و امام جماعت مجموعه با کارکنان رفیق نباشد نمی تواند مردم را به نماز تشویق کند.

وی تصریح کرد: ما باید نوجوانان را به نماز صبح تشویق کنیم به نظر من می توانیم با همکاری آموزش و پرورش، فرمانداری و دیگر سازمان های مربوطه مسابقه‌ای در موضوع نماز با جوایزی نفیس برگزار کنیم، مطمئن باشید فرمانداری هم حمایت می کند و با همکاری آموزش و پرورش اتفاقات خوبی در این موضوع رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴