تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۶۱
مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور گلوگاه، خانواده این شهدا در گلوگاه برگزار شد.
۰
plusresetminus
وداع مردم گلوگاه با شهدای مدافع حرم
به گزارش بلاغ، مراسم تشییع و وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور گلوگاه، خانواده این شهدا و جمعی از مدیران و مسئولان در گلوگاه از روستای مهدیرجه تا میدان نماز و میدان 22 بهمن گلوگاه با حضور باشکوه مردم برگزار  و مردم روستاهای مختلف مسیر تشییع با شهدا وداع کردند.


در این مراسم همچنین ذاکران و مداحان به مرثیه سرای اهل بیت(ع) و ذکر مصیبت و مرثیه‌سرایی پرداختند و مردان و زنان، بزرگ و کوچک برای شهدای مدافع حرم که سالیان سال نشانی از آنان نبود؛ اشک ماتم ریختند.


براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پیکرهای مطهر 5 شهید مدافع حرم کشور که سه شهید مازندرانی مدافع حرم شهیدان رحیم کابلی، محمدامید کریمیان و مصطفی تاش موسی در این جمع بودند؛ برای طواف و زیارت حرم مطهر حضرت علی‌ابن‌ موسی‌الرضا(ع) به مشهد مقدس منتقل شده و پس از آن برای برگزاری مراسم‌های وداع، تشییع و خاکسپاری در ایام دهه اول محرم عازم مازندران شد و در اولین روز ورود بهع مازندران مردم گلوگاه با پیکرهای پاک این شهدا وداع کردند.


براساس اعلام حسین جناسمی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، پیکر شهید حاج رحیم کابلی شنبه 15 مرداد ماه به بهشهر منتقل و در شب تاسوعا مراسم وداع با پیکر این شهید ارزشمند برگزار و همچنین آیین تشییع و خاکسپاری در روز یکشنبه 16 مرداد ماه و در تاسوعای حسینی برگزار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴