مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس مازندران اعلام کرد:

ورود پیکر مطهر شهید گمنام به مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۶۳۵۴۹
مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس مازندران، از ورود پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله به استان مازندران خبر داد و گفت: هم اکنون این شهید در یادواره شهدای روستای حاجی‌کلای ارزلوی قائمشهر حضور دارد.
۰
plusresetminus
ورود پیکر مطهر شهید گمنام به مازندران
به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی در جمع خبرنگاران از ورود پیکر مطهر شهید گمنام به استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: پیکر این آلاله زهرایی عصر امروز از مسیر جاده هراز وارد استان شده است.

به گفته ملکی پیکر این شهید ۲۵ ساله از عملیات عاشورای 2 در منطقه چنگوله تفحص شده است.

این مسئول با بیان اینکه پیکر مطهر این شهید گمنام از عصر امروز تا پنج‌شنبه سیزدهم مرداد میهمان مردم علوی‌تبار استان مازندران است، گفت: پس از ورود پیکر این شهید گمنام، جهت مراسم وداع به یادواره شهدای حاجی‌کلای ارزلوی قائمشهر منتقل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از یادواره قائمشهر به شهرستان جویبار بخش گیلخواران منتقل و مراسم وداع با حضور مردم بیش از ۱۰ روستا برگزار خواهد شد.

ملکی با بیان اینکه مردم سوادکوه شمالی شامگاه سه‌شنبه با پیکر مطهر این شهید گمنام وداع خواهند کرد، بیان کرد: حضور شهید گمنام در مراسم اختتامیه آموزش پادگان شهید ادیبی، دانشگاه آزاد و گلستان شهدای چالوس در روز چهارشنبه ۸ تا ۱۸ عصر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مراسم شبی با شهید یکی از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم شهید گمنام استان است که ساعت ۲۲ چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

ملکی مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان سوادکوه مرکزی را در روز پنج‌شنبه سیزدهم مرداد ساعت ۱۵ و در شهر پل سفید و روستاهای منتهی به اردوگاه کشوری شهدای خرماکلا و تدفین در این مکان را از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم این شهید گمنام اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰