فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

میزبانی مردم شهرستان نور از مهمانان حضرت زینب(س)

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۶۳۵۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: مردم ولایتمدار شهرستان نور این بار میزبان مردان آسمانی هستند که عطر بهشتی آن‌ها در ماه محرم و ایام عاشورایی از خرابه‌های شام به مشام می‌رسد، شهدایی که در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) بازگشتند و بیعتی به رنگ خون به تصویر کشیده‌اند.
۱
plusresetminus
میزبانی مردم شهرستان نور از مهمانان حضرت زینب(س)
سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به میزبانی شهدای مدافع حرم اظهارکرد: عاشورا یک حادثه نبود بلکه یک جریان تاریخی بود و عاشورای حسینی درس لازم را برای پیروزی حق بر باطل به طرفداران حق می دهد و خون پاک شهدای مدافع حرم در عصر کنونی بیانگر این جهاد پر ارزش است.

وی گفت: حادثه عاشورا با گذشت بیش از ۱۳ قرن سال به سال شکوفاتر و با عظمت‌تر می‌شود و آنچه به ذات و رضای خداوند متعال مربوط است، رنگ جاودانی می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اینکه محرم ماه بصیرت افزایی و معرفت اندیشی است، بیان کرد: شهدای مدافع حرم با الگو پذیری از امام حسین (ع) راه هجرت و مبارزه را انتخاب کردند و هجرت، جهاد و شهادت را به خوبی تعبیر کردند.

اسدی با بیان این که مدافعان حرم گنجینه‌های با ارزش هستند، یادآور شد: عاشورا مکتب عشق است و شاگردان مکتب از امام حسین (ع) درس آزادگی، ایثار و ایستادگی در برابر ظلم را عاشقانه فراگرفتند.

وی تأکیدکرد: مردم ولایتمدار شهرستان نور این بار میزبان مردان آسمانی هستند که عطر بهشتی آن‌ها در ماه محرم و ایام عاشورایی از خرابه‌های شام به مشام می‌رسد، شهدایی که در دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) بازگشتند و بیعتی به رنگ خون به تصویر کشیده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به میزبانی شهرستان نور از شهدای مدافع حرم خان طومان افزود: با عنایت خداوند در ماه محرم و ایام سوگواری مردم شهید پرور شهرستان نور در چهارشنبه شب میزبان خونین بالان شهید کریمیان و شهید آسمیه در خیابان ساحلی همزمان با نماز مغرب و عشا هستند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آزاده فضل الله تقی زاده
تقدیروتشکردارم ازفرمانده محترم سپاه نورانشاالله امام وشهدای قبول بکند التماس دعا
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴