تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۳۵۴۳
آنچه که موجب حیرت و شک جدی است، عبور از نیروهای ارزشی و شایسته، که در تراز دولت سیزدهم هستند، و رفتن به سراغ نیروهای مسئله‌دار دولت‌های اصلاحات و انحراف آنهم پس از اینهمه تجربه است.
۱
plusresetminus
ردپای اصلاحات و انحراف در دولت مردمی در مازندران
به گزارش بلاغ؛ فعالیت های لایه ای عناصر مسئله دار جریانِ انحرافی و اصلاحات، جهتِ نفوذ در دستگاههای اجرایی و سکوتِ معنا دارِ افرادِ حامیِ دولت‌های گذشته در قبال فعالیت‌های خود در این جریان گواه چیست؟   

 کدام نقشه و برنامه باز طراحی شده است؟ کدام حیله و نیرنگ در جهتِ کسبِ پست‌های کلیدی در استان بکار گرفته شده است؟

به چه دلیل تفکر اصلاحات و انحراف در بین این افراد منفعت طلب و پُست طلب ناگهان رَخت بر بسته است و خودشان را سوپر انقلابی جا زده‌اند؟ شاید این تغییر گذرا و مقطعی باشد، قضاوت با افکار عمومی!

دلیل جایگزین شدن تفکر اصلاحات و انحرافی بجای تفکر انقلابی در وضعیت کنونی و گرفتن نقش‌های مدیریت ارشد در ادارات استان چه می تواند باشد؟

تصدی مسئولیت‌های کلیدی توسط فعالیت این جریان‌ها با چه هدفی
می‌باشد؟

بایستی پذیرفت این جریانات از لحاظ ایدئولوژی و تفکری آنقدر ضعیف شده‌اند که تاثیرگذارانِ این جریان‌ها به راحتی از آن روی گردان شده‌اند، حال می‌خواهد برای کسبِ جایگاه سیاسی یا شغلی یا امیال دیگری باشد!!!!

پست‌های کلیدی، مدیران انقلابی، متعهد، متخصص و دلسوز  می‌خواهد نه افرادی که تا دیروز از تفکر اصلاحاتی و انحرافی خود دفاع کرده و انقلاب و چهره‌های شاخص انقلاب را مخدوش می‌نمودند.

این افراد پُست طلب در ذهن‌شان چه می‌گذرد،با کدام انگیزه پا به عرصه نهادند؟.

 به راستی مردم، همیشه در چنین مسائلی هوشیارند و به این باور رسیده‌اند که چنین تفکراتی به قهقرا رفته است و علاج مشکلات کشور پیروی از اینگونه تفکرات نیست، چه رسد به این که حامیان این جریانات اصلاحاتی و انحرافی بخواهند جوابگوی مشکلات مردم در دستگاه‌های اجرایی باشند!!!

هوشیاری نسبت به رخنه عوامل این جریانات در برابر دولت باید چند برابر شده و شاید روزی به این نتیجه برسیم که هدف این افراد از موجه نشان دادن خود و گرفتن مسئولیت‌های مدیریتی متعدد، تنها برای زنده نگه داشتن  تفکرات اصلاحاتی و انحرافی در بین کارکنان و آحاد جامعه باشد.

بنابراین بسی جای تامل است که مراقبت کنیم،هوشیار باشیم و صیانت کنیم از آنچه که دست این افراد مسئله دار به پست‌های کلیدی نشانه رفته در استان، می رسد. آنچه که موجب حیرت و شک جدی است، عبور از نیروهای ارزشی و شایسته، که در تراز دولت سیزدهم هستند، و رفتن به سراغ نیروهای مسئله‌دار دولت‌های اصلاحات و انحراف آنهم پس از اینهمه تجربه است.
یاسر محمدزاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴