رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اعلام کرد:

احتکار 100 میلیاردی لوازم یدکی خودرو در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۶۳۵۲۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انبار احتکار انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد
۰
plusresetminus
احتکار 100 میلیاردی لوازم یدکی خودرو در مازندران
به گزارش بلاغ، محمد محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع لوازم يدکي خودرو شامل لوازم جلوبندي، روغن هاي مختلف، انواع فيلتر، اسپري و .... در انبار یکی از شرکت های بازرگانی خود کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

افزود: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی خود با انجام اقدامات اطلاعاتی، متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به دپو عظیم انواع لوازم خودرویی در یکی از  انبارهای غیرمجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران این پلیس با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان در بازرسی از انبار نگهداری کالا، چند هزار قلم قطعات متعدد لوازم یدکی خودرو با برندهای داخلی و قاچاق خارجی را کشف کردند.

محمد پور، ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر100 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: مدیرعامل شرکت مذکور ضمن لغو فعالیت و پلمب مکان های مورد بررسی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم