تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۲۱
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران میزان خسارات اولیه به محورهای ارتباطی این استان را در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها بالغ بر1100میلیارد تومان اعلام کرد.
۰
plusresetminus
خسارت 1100 میلیارد تومانی سیل اخیر به راه‌های مازندران
به گزارش بلاغ، حسن جهانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل ، رانش زمین ، آب بردگی در مسیرها ، خسارات شدیدی به زیرساخت‌های محورهای ارتباطی مازندران وارد شد.

وی اظهار داشت: محوهای ارتباطی هراز ، محورهای فرعی و روستایی شهرستان های رامسر ، تنکابن ، چالوس و نور از جمله محورهای ارتباطی استان بوده که دچار خسارات شدیدی در جسم راه ، ابنیه های فنی و تابلو وعلائم و تجهیزات راهداری شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیمهای کارشناسی مجرب این اداره کل در کنار راهداران جهت بازدید از جسم راه ها و ابنیه های فنی اعزام شده تا علاوه بر بازگشایی راه ها ، راهکارهای مناسب را جهت تعمیرات اساسی ابنیه های آسیب دیده ارائه دهند.

 وی اظهار داشت : همزمان با فروکش کردن سیلاب چند روزه اخیر در استان و بر اساس برآورد اولیه حجم خسارت به محورهای روستایی و ابنیه فنی شهرستان چالوس بسیار بالاست.

این مسئول تصریح کرد: راهداران اداره کل با تجهیزات راهداری ، بلافاصله پس از وقوع سیل در محل حوادث حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: این اداره کل با تجهیزات کامل راهداری از همان آغاز سیل با 4 اکیپ در محل حوادث حضور شده و تحت هر شرایطی مسیر رابرای تردد کابران جاده ای مهیا نموده است .

جهانیان در خصوص محورهای حادثه دیده روستایی شهرستان چالوس اظهار داشت : بیشترین خسارت وارده در محورهای روستایی دزبن_ دلیر ، انگوران ، طویر _ ناتر بوده که در حال حاضر با استقرار اکیپ های راهداری ، محورهای مذکور در حال پاکسازی و بازگشایی هستند.

وی گفت: تلاش و حضور به موقع راهداران برای بازگشایی و ایمن سازی راه های مواصلاتی با توجه به حجم بالای کار ستودنی است.

گفتنی است مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰