نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

لزوم حفظ حرمت ماه محرم از سوی مسافران در سواحل

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۶۳۵۱۰
نماینده ولی فقیه در مازندران وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه محرم از سوی گردشگران و مسافران در سواحل استان، گفت: در تاسوعا و عاشورا از هنجارشکنی ها در سواحل جلوگیری شود و با افراد خاطی برخورد شود.
۰
plusresetminus
لزوم حفظ حرمت ماه محرم از سوی مسافران در سواحل
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست اتخاذ تمهیدات ویژه ایام محرم در شهرستان های ساحلی استان مازندران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم حسینی و فقان درگذشت سیل زدگان استان های مختلف کشور، اظهار کرد: جبران خسارت سیل زدگان در اسرع وقت از سوی مسئولین مورد انتظار است.

 نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی در سواحل استان، افزود: باید در ایام محرم حسینی هیات های مذهبی و موکب ها و ابستگاه های صلواتی در سواحل مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه محرم از سوی گردشگران و مسافران در سواحل استان، گفت: در تاسوعا و عاشورا از هنجارشکنی ها در سواحل جلوگیری شود و با افراد خاطی برخورد شود.

محمدی لائینی با تاکید بر لزوم حفظ شعائر و حرمت تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: با افراد هنجارشکنی که حرمت این ایام را حفظ نمی‌کنند و اقدام به حرمت شکنی و هنجار شکنی در سطح تفرجگاه‌ها می‌کنند، برخورد می‌شود.

 وی خاطرنشان شد: هیات های مذهبی با حضور گردشگران در سواحل به اقامه عزای حسینی بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲