تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۳۵۰۷
امام جمعه گتاب ازجمله مشکلات این شهر را نبود آب شرب سالم عنوان‌ کرد گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته در جهت تامین آب شرب سالم اما هنوز بسیاری از ساکنان این شهر از آب شرب غیر سالم برخوردارند.
۰
plusresetminus
مردم گتاب از آب شرب سالم برخوردار نیستند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی خانلری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه اظهار کرد: نقد کردن ضرر و ایرادی ندارد، منتها نقد باید نقد منصفانه  باشد وباهدف تخریب صورت نگیرد بلکه باید  در جهت رفع  مشکل وارایه  راه‌حلّ و گشودن گره‌هاصورت گیرد.

وی تصریح کرد:موضوع نقد و انتقاد در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور از جهات مختلفی نیازمند بازتعریف و تبیین چارچوب‌های دقیقی است تا اولا هیچ مسئولی خود را مبرا از آن نداند؛ دوم آنکه نظرهای منتقدان و کارشناسان به‌گونه‌ای صحیح منتقل شود و سوم،‌ از این رهگذر، سامان امور و بهبود اوضاع کلی و جزئی کشور حاصل شود.

امام جمعه گتاب بیان داشت:نقد منصفانه و رعایت انصاف از لازمه‌های ایجاد وحدت در جامعه اسلامی است وباید خبرنگاران در این جهت گام بردارند.

وی افزود: رسانه‌ها و اصحاب رسانه بامطالبه گری درست می‌توانند علاوه بر تامین منافع ملی، به رشد و ارتقای امور اجرایی کشور کمک کنند.

خانلری در بخش دیگری از سخنانش به فقدان پایگاه فرهنگی مستقل درشهرگتاب اشاره کرد بیان داشت:شهرگتاب نیازمند پایگاه فرهنگی مستقل است ودفتر نماز جمعه می تواند جایگاه و پایگاهی برای این هدف باشد.

این مسئول افزود: این پایگاه می توانددرجهت ایجاد آرامش و امید آفرینی بیشتر و بالا بردن آگاهی‌های مردم و همچنین ایجاد وحدت بین آحاد مردم نقش‌آفرینی و اثرگذاری داشته باشد اما در حال حاضر از جمله دغدغه‌های مردم این شهرتکمیل نشدن مصلی این شهرمی باشد که باتوجه به اینکه این پروژه در سال ۹۴کلنگ خورده شده است اما در حال حاضر فقط با کمک خیرین توانسته ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

امام جمعه گتاب ادامه داد: برای تکمیل این پروژه عظیم به اعتبار ملی نیازمند هستیم  وامید داریم که با قول‌های داده شده در اولین فرصت اعتبار مورد نیاز تامین شود.

خانلری ازجمله مشکلات این شهررا نبود آب شرب سالم عنوان‌ کرد گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته در جهت تامین آب شرب سالم اما هنوز بسیاری از ساکنان این شهر از آب شرب غیر سالم برخوردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴