تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۰۳
رئیس اداره صمت مرکز مازندران از تشکیل پرونده 560 میلیارد ریالی برای یک واحد تولید روغن موتور در شهرستان ساری خبر داد و گفت: این واحد بیش از 4 میلیون لیتر روغن موتور را بالاتر از نرخ مصوب قانونی به فروش رسانده است.
۰
plusresetminus
تشکیل پرونده 560 میلیاردی برای یک واحد تولید روغن موتور در ساری
اسماعیل هادی‌نژاد رئیس اداره صمت مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تشکیل پرونده 560 میلیارد ریالی برای یک واحد تولید روغن موتور در شهرستان ساری خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: بازرسان این اداره طی بازرسی مشترک با تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه از یک واحد تولیدی روغن موتور در مرکز استان، طی بررسی و مدارک به‌‌دست آمده، تخلف گران‌فروشی این واحد را محرز دانسته و تشکیل پرونده انجام گرفته است.

رئیس اداره صمت مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از این واحد تولیدی مشخص شد که این واحد بیش از 4 میلیون لیتر روغن موتور را بالاتر از نرخ مصوب قانونی به فروش رسانده است.

هادی‌نژاد اعلام کرد: ارزش ریالی تخلف این واحد بیش از 560 میلیارد ریال برآورد شده است که پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شده است.

وی در پایان از شهروندانمرکز استان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار و سایر تخلفات صنفی، مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴