تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۴۶۳۵۰۲
اسماعیل هادی‌نژاد گفت: با توجه به برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف در 28 شهریورماه امسال، می‌بایست جهت حضور حداکثری اتحادیه‌های صنفی و حق رأی قانونی، انتخابات معوقه در 22 اتحادیه‌ صنفی ساری تا قبل از موعد انتخابات اتاق اصناف انجام گیرد.
۰
plusresetminus
برگزاری 22 انتخابات معوقه صنفی ساری تا پایان شهریور/انتخابات اتاق اصناف در 28 شهریور برگزار می‌شود
اسماعیل هادی‌نژاد رئیس اداره صمت مرکز مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی در ساری، اظهار کرد: با توجه به آخرین دستورالعمل ابلاغی مبنی بر برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف در 28 شهریورماه امسال، می‌بایست جهت حضور حداکثری اتحادیه‌های صنفی و حق رأی قانونی، انتخابات در کلیه اتحادیه‌های صنفی مشمول واجدالشرایط تا قبل از موعد انتخابات اتاق اصناف انجام گیرد.

وی افزود:  محدودیت‌های کرونایی طی سالیان اخیر موجب شد تا بسیاری از انتخابات صنفی در شهرستان ساری به تعویق بیفتد و لذا پس از ابلاغ لغو ممنوعیت در برگزاری انتخابات، هیئت اجرائی انتخابات با تلاش مضاعف در حال برگزاری انتخابات در سطح اتحادیه‌های صنفی است.

رئیس اداره صمت مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: از مجموع 64 اتحادیه صنفی تحت پوشش اتاق اصناف ساری تاکنون توانسته‌ایم انتخابات  14 اتحادیه صنفی را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

هادی‌نژاد با بیان اینکه برای 5 اتحادیه نیز تعیین انتخابات انجام شده است که در مردادماه امسال برگزار خواهد شد؛ تاکید کرد: برگزاری انتخابات در 17 اتحادیه صنفی باقیمانده که مدت قانونی آن‌ها به اتمام رسیده است، در دست انجام است و هم اکنون فراخوان آگهی ثبت‌نام این اتحادیه‌های انجام و منتظر ارسال پاسخ استعلام‌های چهارگانه نامزدها هستیم.

وی تصریح کرد: با انجام و برگزاری 22 انتخابات در دست انجام اتحادیه‌های صنفی، ما دیگر هیچ انتخابات معوقه‌ای نخواهیم داشت و با آمادگی کامل به استقبال برگزاری انتخابات اتاق اصناف ساری در 28 شهریورماه خواهیم شد.

رئیس اداره صمت مرکز مازندران، متذکر شد: در پایان از تمامی عوامل هیئت اجرائی، کمیته تطبیق، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی مربوطه و سازمان صمت که کمال همکاری در جهت برگزاری انتخابات در موعد مقرر را داشتند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴