تاریخ انتشارجمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۶۳۴۴۴
رئیس هلال احمر آمل گفت:حدود۳۰۰۰ خودرو درراه مانده در محور هراز با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راه، اداره کل راهداری و دستگاه های محلی دهیاریها و نیروهای مردمی امدادرسانی شدند.
۰
plusresetminus
امدادرسانی ۳ هزار خودرو در محور هراز/مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند
جمشید نیکزاد در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: با توجه به هشدار  هواشناسی نسبت به بارش شدید باران در منطقه ارتفاعات داده شده بود، تمامی پایگاه های امداد و نجات ما در محور هراز جاده ای پلور، گزنک، رینه و کهرود به حالت آماده باش درآمد.

 وی با بیان اینکه وقوع سیلاب در محور هراز، عنوان کرد: بعد از ورود سیلاب در ساعت ۳ بامداد در چندین نقطه در محور هراز؛ از جمله پلیس راه فرماندهی بایجان،200 متر مانده به پلیس راه لاریجان، پنجاب بلافاصله تیمهای امدادی برای کمک رسانی اقدام نمودند و در حال حاضر به حالت عادی برگشتیم.

 رئیس هلال احمر آمل از کمک رسانی 3 هزار خودرو خبر داد و اظهار کرد: حدود۳۰۰۰ خودرو درراه مانده بودند، که با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راه، اداره کل راهداری و دستگاه های محلی دهیاریها و نیروهای مردمی  تخلیه شدند و خدا رو شکر مشکلی در حال حاضر نداریم.

نیکزاد تصریح کرد: با توجه اینکه روان آب های که از آب شدن یخ‌های قله دماوند و همچنین باران‌های سیل‌آسا ایجاد شده در حال حاضر نخاله های که با سیلاب وارد  شده در حال تخلیه است.

وی تصریح کرد: از مسافران خواهشمندیم با توجه به شرایط جوی کشور و هشدارهای هواشناسی از مسافرت ها رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس هلال احمر آمل گفت: به هیچ عنوان به سمت کوه دماوند برای کوهنوردی حرکت نکنند، شماره 112 ندای هلال امداد جمعیت احمر مازندران پاسخگوی کمک رسانی به هم وطنان است.
                          
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما