فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف 200 کیلو موادمخدر در مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۶۳۰۰۷
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 200 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف 200 کیلو موادمخدر در مازندران
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

وی افزود: طی بررسی های فنی مشخص شد متهم با یک دستگاه پژو 405 قصد جابه جایی مواد افیونی به داخل استان را دارد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودرو وی در ورودی شرقی مازندران شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم، 200 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودرو سواری در این عملیات، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

میرزایی به کسانی که در زمینه خرید و فروش، حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند هشدار داد و گفت: پلیس اشرافیت بالایی بر روی مجرمان و خلافکاران دارد و این افراد مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴