کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابلاغ قانون عفاف و حجاب به همه دستگاه‌ها از سوی رئیس‌جمهور

17 تير 1401 ساعت 19:04

رئیس‌جمهور ترویج فساد در جامعه اسلامی و انقلابی را اقدامی سازمان یافته و برنامه ریزی شده دانست و بر اهتمام لازم برای اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و قانون سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد.  


به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به دستور کار شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع حجاب و عفاف، دبیرخانه شورا را موظف کرد با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی برای اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و قانون سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اهتمام لازم را داشته باشند. 

رئیس‌جمهور ترویج فساد در جامعه اسلامی و انقلابی را اقدامی سازمان یافته و برنامه ریزی شده دانست که با هدف تضعیف و تخریب پایگاه معنوی و ارزش‌های دینی با سرمایه گذاری کلان استکبار و دشمنان ملت ایران صورت می‌گیرد. 

دکتر رئیسی با اشاره به این که دشمنان ایران و اسلام با استفاده از شبکه‌های گسترده و متعدد ماهواره‌ای و مجازی با ترویج فساد، استقامت فرهنگی و مبانی ارزشی و دینی جامعه را هدف گرفته‌اند، تصریح کرد: باید در مقابل این تهاجم سازمان یافته و گسترده اقدامات لازم و بازدارنده صورت گیرد و نهادهای مسئول در این زمینه اقدامات نظام‌مند و منسجمی به عمل آورند. 

پیشتر حجت الاسلام خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف به فارس گفته بود: اجرای مرحله اول طرح جامع عفاف و حجاب از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و مسئولیت قرارگاه اجرایی آن هم با عنوان «ستاد ۲۱ تیرماه» به ستاد امر به معروف و نهی از منکر ابلاغ شده است. مرحله اول اجرای قانون عفاف و حجاب از دستگاه‌های دولتی آغاز و در مراحل بعد همه جامعه را دربرمی‌گیرد. 


کد مطلب: 462961

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/462961/ابلاغ-قانون-عفاف-حجاب-همه-دستگاه-ها-سوی-رئیس-جمهور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com