نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۶۲۹۵۶
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد، گفت: ایران فرصت های توسعه ای زیادی دارد که باید با توجه به این فرصت ها، تحریم ها راخنثی کنیم.
۰
plusresetminus
ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران اظهار کرد: همه شما خوبان، نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد و هر چیزی که موجب شقاوت و بدبختی است را از خود دور کرد.

وی با اشاره به اولین خطبه نهج البلاغه افزود: این دنیا بازار گناه، ثواب، خدمت، عبادت و... است. انسان های خوب از این بازار عبادت سود کسب می کنند و اما انسان های بی تقوا از این بازار عبادت بی بهره خواهند ماند.

  امام جمعه ساری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در پیام حج امسال که روز گذشته صادر کردند وحدت و معنویت را دوپایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند،گفت: از حج باید کسب معنویت کرد.

 محمدی لائینی از روز عرفه به عنوان روز دعا و معنویت یاد کرد و افزود: هرچه معنویت ما به صورت فردی و جمعی قوی تر شود آسیب پذیری ما در مقابل شیاطین، هوای نفس، گناه و... بیشر می‌شود و تاب آوری ما در برابر مشکلات بیشتر می شود.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید در مراسم دعای عرفه حاضر شوید و نماز شب را فراموش نکنید، اظهار کرد: نماز شب در افزایش معنویت اثرگذار است.

وی به اهمیت قربانی کردن اشاره و بیان کرد: باتوجه به اینکه قربانی امروزه گران شده باید خانواده ها به صورت جمعی این مهم را به جا آورند و نیازمندان را نیز از این قربانی خود بهره مند سازند.

 امام جمعه ساری به دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: همگان باید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن عید غدیر همت کنند.

 وی به مناسبت روز حجاب اشاره کرد و افزود: مردم شریف ایران اسلامی برای حفط حجاب خون دادند و امروز باید برای حفظ حجاب و عفت قدرشناسی کنیم. دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال برهنه کردن بانوان و دختران ما هستند نباید اجازه دهیم به دستور امام درخصوص حفظ حجاب بی توجهی شود.

 محمدی لائینی با بیان اینکه نمی توانید به بهانه آزادی با کشف حجاب و بد حجابی زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی در جامعه باشید، اظهار کرد: رهبری دغدغه درهم شکست ساختارهای فسادسازا دارند و مبارزه با علت فساد زا مورد توجه مسئولین در تمامی سطوح باشد.

وی به اهمیت پیاده سازی دقیق دولت الکترونیک اشاره و بیان کرد: هرچه به سمت دولت الکترونیک پیش رویم زمینه های فساد کاهش خواهد یافت.

محمدی لائینی بااشاره به ساخت و باخت دهیاران با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر اراضی کاربری، گفت: از خدمات دهیاران و مسئولان پاک دست قدرشناسی می کنیم واما باید با افراد خاطی مقابله شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف دهیاران این است که هیچگاه در برابر تغییر کاربری اراضی کشاورزی سکوت نکنند. نباید شاهد همکاری دهیاران با زمین خواران باشیم.

وی به فرصت های توسعه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نباید برای توسعه و پیشرفت چشم انتظار توجه آمریکا بود.

محمدی لائینی به سیاست کشاورزی به کشت فرازمینی اشاره کرد و افزود: ونزوئلا برای کشت و کار زمین دراختیار ایران قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران نیازی به مذاکره با آمریکا ندارد، اضافه کرد: ایران فرصت های توسعه ای زیادی دارد که باید با توجه به این فرصت ها، تحریم ها راخنثی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰