تاریخ انتشارجمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۶۲۷۸۲
امام جمعه موقت ساری به آزادسازی سواحل دریا اشاره کرد و گفت: طرح دریا باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
۰
plusresetminus
مسئولان پیوست فرهنگی طرح دریا را تدوین کنند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه های نمازجمعه مرکز استان مازندران با بیان اینکه همه شما و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می کنم، اظهار کرد: خداوند از ما انسان ها انتطار دارد به قله عبودیت و بندگی برسیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه کتاب خدا قرآن کریم نقشه راه رسیدن به قله بندگی خداوند متعال است، افزود: برنامه های زندگی ما باید منطبق برقرآن و عترت باشد.

وی با بیان اینکه باید تقوای سیاسی، تقوای اقتصادی، احترام و رعایت حقوق یکدیگر و ... مورد توجه همگان باشد، گفت:منتظر واقعی زمانی شکل می گیرد که انسان ابتدا خود و خانواده خود را بسازد.

نصوری به خواست رهبری مبنی بر نامگذاری هفته ای به نام هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره و بیان کرد: سقوط هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و کشتار حجاج ایرانی در عربستان از جمله جنایات آمریکا است که باید حقوق بشر آمریکایی برای مردم بیان شود.

خطیب موقت جمعه ساری با بیان اینکه اجرای معنویت و عدالت در جامعه دو هدف مهم امام زمان (عج) است، افزود: پرچم دار بی عدالتی تلاش دارد اهداف قیام امام زمان (عج) در هیچ جامعه ای پیاده سازی نشود.

وی با بیان اینکه همگان باید بستر ساز قیام امام زمان (عج) باشیم، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب بستر ساز برای انقلاب مهدی عج است از این رو استکبار به دنبال مقابله با این انقلاب است.

نصوری به محبوبیت و مقبولیت انقلاب اسلامی در سایر کشورهای دنیا اشاره و بیان کرد: شیخ زکزاکی و شیخ حسن نصرالله از جمله شخصیت های سیاسی هستند ک با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران درجهت ترویج حکومت اسلامی فعالیت دارند.

وی به ترورهای کور منافقین و استکبار در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ۷۱مورد کودتا در کشور رقم زدند.

نصوری با بیان اینکه بازخوانی جنایات آمریکا در ایران اسلامی بیانگر این که نگاه حقوق بشری گه آمریکا به دنبال آن است چیزی جز ترور، جنگ،  تحریم و ... نیست.

وی ترور سردار شهید قاسم سلیمانی را نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی معرفی کرد: شهدای مظلوم هفتم تیر از جمله آیت الله شهید بهشتی نمونه ای دیگر از حقوق بشر آمریکایی است.

نصوری به آزادسازی سواحل دریا اشاره کرد و گفت: طرح دریا باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

امام جمعه موقت ساری به اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود: استفاده از طلاب و مبلغین برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ضرورت دارد.

نصوری بر لزوم مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در آموزه های دینی تاکید فراوان شده است.

وی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی افزایش ۲۵ درصدی اجاره بها در تهران و ۲۰ درصد در دیگر مناطق گفت: مجلس شورای اسلامی کاش حقوق کارمندان را هم به میزان مصوبه اجاره بها اضافه می کردند که مردم با چالش مواجه نمی شدند. همچنین ارتقای توان مستاجران موردتوجه مسئولین باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما