تاریخ انتشارجمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۴۶۲۷۷۴
حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی در حاشیه تمرین تیم نساجی از حفظ مسعود شجاعی برای فصل آینده بازی‌ها خبر داد.
۰
plusresetminus
نشست شجاعی و مطهری؛ برای بازی یا مربیگری؟
به گزارش بلاغ، حمید مطهری گفت مسعود شجاعی هم اکنون در آمریکا بسر می‌برد و در بازگشت به کشور نشستی با او خواهیم داشت تا شرایط همکاری را بررسی کنیم. این صحبت این شا‌ئبه را ایجاد کرده که ممکن است سرمربی تیم نساجی قصد استفاده از مسعود شجاعی را در کادر فنی تیم دارد به خصوص که برای کادر فنی تا به اینجای کار تنها یک کمک معرفی کرده؛ اما مسعود شجاعی برنامه‌ای برای مربیگری در تیم نساجی در فصل پیش رو ندارد و می‌خواهد هم‌چنان به فوتبال خود ادامه دهد. او در صورتی‌که برای ادامه بازی با تیم نساجی به توافق نرسد شاید دوباره شاگرد ساکت الهامی در تیم هوادار شود.

مسعود شجاعی فصل گذشته بعد از اخراج ساکت الهامی از سوی باشگاه نساجی با پیشنهاد این باشگاه برای سرمربیگری مواجه شد اما به احترام ساکت الهامی این پیشنهاد را قبول نکرد و از همه مهم‌تر اعلام کرد فعلا قصد آویزان کردن کفش‌ها را ندارد و می‌خواهد به بازی ادامه دهد. او در بازگشت به تهران در نشستی با حمید مطهری موضع خود را اعلام می کند و در صورت رضایت سرمربی جدید تیم نساجی قرارداد خود را به‌مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

باشگاه نساجی هم از عملکرد مسعود شجاعی در تیم به‌عنوان بازیکن رضایت دارد و مایل است قرارداد او را به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲