تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۴۶۲۷۶۸
مسئول قرارگاه دوکوهه گفت: جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوار‌های رژیم صهیونیستی است که اگر ایران اراده کند در کمترین زمان رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.
۰
plusresetminus
اگر ایران اراده کند در کمترین زمان رژیم صهیونیستی نابود می‌شود
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین تسخیری، مسئول قرارگاه دوکوهه عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستای کُشکَک بخش کجور نوشهر با اشاره به اینکه مجلس یادواره، مجلس تبیین است، گفت: انقلاب اسلامی ما با دشمن آماده و مجهز و با برنامه و بیدار روبرو است و نباید از دشمن غفلت کرد.

مسئول قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه امام خمینی (ره) با قیام خود انقلاب اسلامی را شکل داد، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون چه دشمنان خارجی در رأس آن آمریکای جنایتکار و چه عوامل داخلی غربی‌ها به اشکال مختلف تلاش کردند یک پایگاه مهم انقلاب اسلامی را مورد هدف و هجمه قرار دهند و آن، پایگاه و جایگاه ولایت به عنوان نائب امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دشمن ۴۴ سال تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اما شهدا، خانواده‌های شهدا و مردم انقلابی ما نگذاشتند و پای انقلاب ماندند، ادامه داد: امامین انقلاب با تبیین مجاهدانه و مردم با حضور آگاهانه این انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

مسئول قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه عده‌ای در درون نظام خود را ضعیف و دشمن را قوی می‌دانند، اضافه کردکرد: امام هرگز نگفت من تنها هستم بلکه فرمود سربازان من در گهواره‌ها هستند، امام می‌دانست که در برابر دشمنِ با جنگ‌های ترکیبی، تعداد کم است، اما باور داشت که می‌توان پیروز شد و این باور را انتقال داد و این باور را جوانان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم نشان دادند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن دیروز ما را در لاک پدافندی قرار داد تا ما فقط دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: اما امروز دشمن در جایگاه پدافندی و انقلاب اسلامی در جایگاه آفند قرار دارد و دیوار و دژ‌های محکم برای خودش ایجاد می‌کند.

مسئول قرارگاه دوکوهه با تاکید بر اینکه وعده و نصرت خداوند همواره در حق ملت ایران محقق می‌شود، گفت: هر وقت مقاومت و ایستادگی شد دشمن عقب نشینی می‌کند، اما ضعف و عقب نشینی، دشمن را به جلو می‌آورد.

تسخیری در بخش دیگری از سخنان خود، به مشکلات کشور هم اشاره کرد و گفت: ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم که به خاطر بی تدبیری و عدم باور برخی مسئولان به منویات ولی امر مسلمین بود.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در جایگاه استراتژیک جهان و منطقه قرار گرفته است، تصریح کرد: آمریکا جنگ نیابتی در عراق، سوریه و افغانستان راه انداخت، اما امروز می‌بینیم که جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوار‌های رژیم صهیونیستی است که اگر ایران اراده کند در کمترین زمانی رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴