در همایش بزرگداشت آیت‌الله محمد کوهستانی تاکید شد؛

تکریم و تجلیل از چهره‌های بزرگ و مفاخر مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۶۲۷۶۲
در پیش همایش بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی آیت ا.. شیخ محمد کوهستانی، از علمای بزرگ مازندران که در مشهد مقدس برگزار شد بر تکریم و تجلیل از چهره های بزرگ و مفاخر مازندران تاکید شد.
۰
plusresetminus
تکریم و تجلیل از چهره‌های بزرگ و مفاخر مازندران
به گزارش بلاغ، پیش همایش کنگره ملی بزرگداشت عالم صمدانی زنده یاد حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی با حضور آیت الله علم الهدی و آیت الله محمدی لائینی، نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان های خراستان رضوی و مازندران، حسینی پور، استاندار مازندران، شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، حجت الاسلام محمدی لائینی، امام جمعه نکا، دکتر بلخاری، استاد دانشگاه تهران، نصرپور، مدیرکل صدا وسیمای خراسان رضوی و میرزایی، فرماندار شهرستان بهشهر و روحانیون، علما، شخصیت ها و مدیران کشوری، اساتید دانشگاهی، پژوهندگان و صاحب نظران حوزه های علوم و معارف دینی، اندیشوران از سراسر کشور و برخی میهمانان ویژه در سالن آیت‌الله طبرسی (ره) مرکز پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی مشهد مقدس آغاز بکار کرد.

آیین اختتامیه همایش ملی شهریورماه در استان مازندران برگزار خواهد شد.

در این همایش همچنین حجت الاسلام جباری، امام جمعه شهرستان بهشهر، جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دکتر بلخاری، رئیس انجمن مشاهیر و مفاخر، دکتر شالویی، مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله علم الهدی و آیت الله محمدی لائینی، نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان های خراستان رضوی و مازندران، آیت الله مروی، تولیت آستان قدس رضوی و حسینی پور، استاندار مازندران سخنرانی می نمایند.

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه باید از  چهره های بزرگ و مفاخر  مازندران به شایستگی  تکریم و تجلیل شود ، از برگزاری همایش ،  بزرگداشت مفاخر و چهره های بزرگ فرهنگی مازندران خبر داد. 

وی افزود: مازندران مهد فقاهت و علم است و این خاستگاه حکومت علویان ، گوهرهای گران بهای فراوانی را پرورش داده است که نور وجودی شان  سراسر عالم تشیع را گرفته است.

حسین جوادی ادامه داد: بنا داریم از غرب تا شرق مازندران برای این چهره های گرانسنگ همایشی در خور شان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: همانطور که این ذخیره های الهی در زمان حیات ، جامعه را تحت تاثیر قرار دادند همایشی که برگزار می شود نیز باید  تاثیر خاص خودش را داشته باشد و ایجاد تحول و حرکت کند.

جوادی خاطرنشان کرد: هر چند در این راستا نیز از نظر کمی و کیفی ، همایش های علمی در تجلیل از داشته ها و ذخائر عظیم این استان ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما