یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس و اسطوره استقامت؛ جانباز سرافراز هفتاد درصد رضا گشت نورد به همرزمان شهیدش پیوست.
۰
plusresetminus
رضا گشت‌نورد جانباز مازندرانی به همرزمان شهیدش پیوست/تشییع و خاکسپاری در گلزار شهدای ساری
به گزارش بلاغ، یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس و اسطوره ایثار و استقامت؛ جانباز هفتاد درصد رضا گشت نورد پس از تحمل سالها رنج و سختی ناشی از جراحات دوران جنگ، به خیل شهدا پیوست.

جانباز شهید رضا گشت نورد متولد فروردین ۱۳۵۵ و در منطقه شلمچه، حین پاکسازی میدان مین از ناحیه دست، چشم، گوش، سینه، شکم و اعضای داخلی دچار مجروحیت شد؛ و سحرگاه امروز هشتم تیر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیام تسلیت معاون رئیس جمهور

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت جانباز شهید حاج رضا گشت نورد رودسری پیام تسلیتی را صادر کرد.

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند ، آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه های استقامت هستند ، جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان ، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر حاج رضا گشت نورد رودسری تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید مازندران

سعید  کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی شهادت جانباز شهید رضا گشت نورد پیام تسلیت را صادر کرد.

شهادت نقطه اتصال مسیر تقرب الی ا… است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی مانده؛ عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود، تضمین کردند؛ این بزرگمردان تاریخ به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است.

جانباز شهيد رضا گشت نورد يكی از بزرگ مردان الهی بود كه با تقدیم جان عزیز و سرمايه معنوی خویش، در عرصه ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال ها درد و رنج ناشی از مجروحيت، سرانجام به فيض عظیم شهادت نائل آمد.

رشادت و دلاور مردی اين شهيد والا مقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی های دوران جانبازی؛ از او نامی نیک به يادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ايران اسلامی به ارمغان آورد.

اينجانب شهادت جانباز شهيد رضا گشت نورد را به پيشگاه حضرت ولی عصر عجل ا … تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، جامعه بزرگ ایثارگری بویژه خانواده معزز و بزرگوارش تسلیت و تبریک عرض نموده، از خداوند تبارک و تعالی برای این شهید گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با مولایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای عزیز، مسئلت دارم.

پیکر پاک جانباز شهید رضا گشت نورد پنج شنبه نهم تیر ماه از مسجد جامع ساری تا گلزار شهدای این شهرستان ( آرامگاه ملامجدالدین ) تشییع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما