BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> 120هزار فایل جاسوسی رژیم صهیونیستی لو رفت | بلاغ نیوز
ضربه کاری هکرها به اسرائیل

120هزار فایل جاسوسی رژیم صهیونیستی لو رفت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۴۶۲۷۴۱
در جديدترين حملات سايبري عليه زيرساخت‌هاي رژيم صهيونيستي، اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل جاسوسان اين رژیم لو رفت. گفته شده افشای این اطلاعات می‌تواند عوامل مرتبط با موساد را در معرض خطر جدی قرار دهد.
۰
plusresetminus
120هزار فایل جاسوسی رژیم صهیونیستی لو رفت

به گزارش بلاغ؛ زیر ساخت‌هاي رژيم صهيونيستي ماه‌هاست كه درگير حملات سايبري‌اند. تقريبا هفته‌اي نيست كه بخش‌هايي از اين ر‍‍ژيم مورد حمله سايبري قرار نگیرد. در پائيز سال گذشته و در جريان برگزاري كنفرانسي در تل آويو، مقامات ارشد سایبری این رژيم تأیید کردند که دوران کرونا آسیب پذیری‌های جدید بی‌شماری در حوزه سايبري براي آنها ایجاد کرده است. از آن زمان حدود 9 ماه مي گذرد و رژيم صهيونيستي همچنان در زمينه دفاع سايبري به شدت ضعيف و آسيب پذير است و به نظر نمي رسد كه صهيونيست‌ها توانسته باشند اقدامي را درجهت ارتقاي امنيت سايبري خود انجام دهند. روز سه شنبه هم نفتالی بنت در همایش هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو با تایید حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم گفته بود: «نهادهای مسئول باید برای مقابله با این حملات چاره‌ای بیندیشند.» در گفت‌و‌گوی کیهان با يك كارشناس مسائل سايبري اعلام شد كه علت ضعف سايبري تل آويو آن است كه حملات فقط از يك مبدا مشخص نيست، بلكه از مناطق، منابع و كشورهاي مختلفي عليه صهيونيست‌ها حملات صورت مي گيرد.
نكته جالب آن كه صهيونيست‌ها در منطقه اي قرار دارند كه از همه طرف با دشمنان قسم خورده رو‌به‌رو هستند. يعني حتي اگر برخي دولت‌هاي سازشكار عربي به سمت عادي سازي روابط با تل آويو به پيش بروند، اما رويكرد خصمانه نسبت به صهيونيست‌ها هيچ‌گاه از حافظه مردم عادي و شهروندان كوچه و بازار كشورهاي منطقه پاك نخواهد شد و با درنظر گرفتن اين نكته كه حملات سايبري بوسيله شهروندان متخصص معمولي و در خانه‌هاي شخصي نيز قابل انجام است، بنابراين بعيد است كه حجم حملات سايبري عليه صهيونيست‌ها در منطقه اي كه از همه طرف با دشمنان قسم خورده محاصره شده، به آساني و به اين زودي‌ها پايان يابد.
شما تحت سیطره مایید
در جديدترين رخنه سايبري عليه رژيم صهيونيستي و در جريان حمله هکری با شعار «شما تحت سیطره ما هستید»، اطلاعات هزاران فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی لو رفت. شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی با تائيد اين خبر، در گزارشی اعلام کرد که یک گروه هکری به نام «Sharp Boys» (پسران تيز و باهوش) روز سه شنبه حملات هکری متعددی به سایت‌ها و مراکز صهیونیستی داشته است. بنابراین گزارش، یکی از خطرناک‌ترین موارد افشا شده در جریان این حمله هکری، اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت جاسوسان رژیم صهیونیستی بوده است، که از وبگاه اصلی مرتبط با هتلینگ و گردشگری این رژیم (hotels.co.il) بدست آمده است. در این فایل‌ها اطلاعاتی شامل، نام جاسوس، بیوگرافی، زمان سفر، هزینه سفر و اطلاعات کارت‌های اعتباری تحت اختیار این جاسوس وجود داشته که در این حمله هکری، فاش شده است؛ بنابراین گزارش، هکر‌ها همچنین توانسته‌اند در این تهاجم گسترده سایبری به اطلاعاتی نظیر هویت صاحب کارت اعتباری، شماره تلفن و آدرس منزل مسکونی وی دست یابند. به اذعان منابع صهیونیستی افشای این اطلاعات در ارتباط با فعالیت جاسوسی رژیم صهیونیستی می‌تواند عوامل مرتبط با موساد را در معرض خطر جدی قرار دهد. براین اساس، برخی از عوامل جاسوسی در پی این حمله سایبری و هک اطلاعات خود، پیامی با این مضمون در تلفن‌های همراه خود دریافت کرده‌اند که «به کجا سفر می‌کنید؟ حتی در سفر، شما تحت سیطره ما قرار دارید.» همزمان اعلام شده است كه سرورهای وب‌‎سایت شرکت اطلاعات دیجیتال صهیونیستی «Cellebrite» از خاک عراق تحت حمله سایبری قرار گرفتند. گفته شده كه هکرهای عراقی مهم‌ترین شرکت اطلاعات دیجیتال و هوش مصنوعی اسرائیل را هدف حمله سایبری قرار داده‌اند و گروه‌های هکری «ALtahrea» و «1877 Team» مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته‌اند.
دروغي كه لو رفت!
در آستانه سفر جو بايدن به غرب آسيا، تحركات رژيم صهيونيستي نيز شدت گرفته و شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «اسحاق هرتزوگ» در این سفر با عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار کرده است. گفته شده كه این سفر به دعوت پادشاه اردن صورت گرفته است. منبع مذکور اشاره کرد که طرفین در این دیدار در مورد مسائل راهبردی دوجانبه و منطقه‌ای گفت‌وگو کردند. اما چند روز پس از اين سفر، وزيرخارجه اردن روز چهارشنبه ادعاهاي وزيرجنگ ر‍ژيم صهيونيستي را به طور كامل رد كرد.  در حالي كه «بنتي گانتز»، وزير جنگ تل آويو در روزهاي گذشته مدعي شده بود در جريان سفر بايدن قرار است درباره ائتلاف هماهنگ نظامي منطقه اي گفت‌وگو شود، اما «ایمن الصفدی»، وزيرخارجه اردن در گفت‌وگو با الجزيره ادعاهاي گانتز را زير سؤال برد و گفت: «در این باره هیچ چیزی مطرح نشده است. هیچ چیزی در این باره نشنیده‌ایم. آمریکا یکی از متحدان اصلی، شریک و دوست ماست؛ اما درباره این سفر، هیچ سخنی براي هیچ ائتلاف نظامی مطرح نشده است که اسرائیل بخشی از آن باشد.»
احتمال مي رود كه ادعاهاي وزيرجنگ رژيم صهيونيستي كه از سوي مقام اردني رد شده، با هدف ايجاد فضاي ايران هراسي صورت گرفته، هرچند با اظهارات وزيرخارجه اردن مشخص شد كه ادعاهاي گانتز بي اساس بوده است.
ماجراجويي‌هاي تل آويو همزمان با بي‌ثباتي سياسي در شرايطي كه اوضاع سياسي در تل آويو بي ثبات است، صهيونيست‌ها همچنان به ماجراجويي در منطقه ادامه مي دهند.
شبكه 12 رژیم صهیونیستی نيز روز سه‌شنبه اعلام کرد که «رادارهای اسرائیلی به منظور رصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در امارات مستقر خواهند شد.» طبق گزارش پایگاه خبری آي24، رادارهای رژیم صهیونیستی در کنار سامانه‌های دیگری قرار خواهند گرفت تا پهپادها را شناسایی کنند و این سامانه‌ها و رادارها بخشی از شبکه دفاع منطقه‌ای تل‌آویو خواهند بود.
براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه «جروزالم پست»، تل‌آویو گفت‌وگوهایی پنهانی را با مقامات نظامی عربستان سعودی و قطر انجام می‌دهد؛ گفت‌وگوهایی که موضوع‌شان تحت عنوان تهدیدات منطقه‌ای ایران مطرح می‌شود.

روزنامه اقتصادی «گلوبس» نیز به نقل از منابع رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید می‌کند که مغرب و کشورهای خلیج‌فارس، درخواست خرید سامانه‌های جنگی و دفاعی از تل‌آویو را مطرح کرده‌اند. این روزنامه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سامانه «گنبد آهنین»، رادار «صنوبر سبز» و سامانه دفاع ضدبالستیک «ختس» از جمله تجهیزات و سامانه‌هایی هستند که کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس به دنبال خرید آنها هستند. این در حالی است که مدتی قبل، مقاومت لبنان اعلام کرد که پهپاد «حسان» مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی را با موفقیت انجام داده و به مدت ۴۰ دقیقه در قالب جمع‌آوری اطلاعات در منطقه هدف گشت‌زنی کرده است. موضوعي که باعث شد تا رسانه‌های عبری با اشاره به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپاد نفوذی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی، تصریح کنند که ارتش این رژیم هم از نظر امنیتی و هم از نظر اقتصادی شکست خورده است. تحركات و ماجراجويي‌هاي صهيونيست‌ها در آستانه سفر بايدن در حالي صورت مي گيرد، كه رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از انتظارها در تل‌آویو برای اعلام رسمی انحلال کنست و نخست‌وزیری «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه فعلی این رژیم تا برگزاری انتخابات زودهنگام خبر دادند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴