آغاز تغییرات مدیریتی در شهرستان نکا؛

معاون سیاسی جدید فرمانداری نکا معرفی شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۶۲۷۴۰
با حکم محمد حسینی‌پور استاندار مازندران، علی قاسمی پجتی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا منصوب شد تا اولین تغییر مدیریتی جدی دولت سیزدهم در شهرستان نکا لقب بگیرد.
۰
plusresetminus
معاون سیاسی جدید فرمانداری نکا معرفی شد
به گزارش بلاغ، پس از بحث و تبادل نظر فراوان میان عموم مردم و بدنه نخبگان جامعه، درخصوص به کارگیری مدیران جدید توسط دولت سیزدهم، قطار تغییر مدیران به ایستگاه شهرستان نکا رسید تا در گام نخست پس از معرفی سرپرست فرمانداری نکا، شاهد تغییر در معاونت فرماندار نیز باشیم.

برهمین اساس با حکم محمد حسینی‌پور استاندار مازندران، «علی قاسمی پجتی» به عنوان «معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی» فرماندار نکا انتخاب شد تا اولین تغییر مدیریتی جدید دولت سیزدهم در شهرستان نکا لقب بگیرد.

علی قاسمی که سال‌های پایانی عمر خدمتی خود در دولت را پشت سر می‌گذارد درحالی به عنوان معاون سیاسی جدید فرمانداری نکا انتخاب شد که سال‌ها در مناسب مختلف ازجمله دفتر سیاسی فرمانداری به عنوان کارشناس مشغول فعالیت بوده است.
پیش از این نیز در دولت دوازدهم و فرمانداری عبدالجواد توحیدی مقدم، سید زکریا علوی از سال ۹۸ به مدت سه سال تا کنون این مسئولیت را در شهرستان نکا بر عهده داشته است که باید مسئولیت را به زودی تحویل دهد.

حال پس از اولین تغییر در پست‌های مدیریتی فرمانداری نکا بعد از گذشت سه ماه از معرفی سرپرست فرمانداری این شهرستان، امید است تا با سرعت شاهد معرفی نیروهای تازه‌نفس، توانمند و دارای دغدغه برای حل مشکلات مردم در سطح این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴