فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

خلع ید 34 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی محمودآباد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۶۲۷۳۴
فرمانده انتظامی مازندران از آزادسازی 34 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 345 میلیارد ریال که در آن ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته بود، خبر داد.
۰
plusresetminus
خلع ید 34 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از ماموریت های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجازی که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می کنند، می باشد.

وی افزود: قلع و قمع و تخریب 22 مورد دیوارکشی تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 34 هزار 500 مترمربع از اراضی روستاهای اطراف شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوار کشی احداث شده بود با حکم مقام قضائی انجام شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره معرفی 5 متهم این پرونده به مراجع قضائی، تصریح کرد: ارزش این زمین ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ 345 میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴