تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۶۲۷۱۸
تمرینات پیش‌فصل نساجی مازندران از فردا چهارشنبه شروع می‌شود.
۰
plusresetminus
معارفه مطهری و شروع نساجی از فردا/درخواست باشگاه نساجی از مسئولان مازندرانی
به گزارش بلاغ، نساجی مازندران که فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شد و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت، دور جدید تمرینات پیش‌فصل خود را از فردا چهارشنبه آغاز می‌کند.

بنابر اعلام باشگاه نساجی مازندران، نخستین جلسه تمرینی این تیم برای حضور در مسابقه سوپر جام و رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۸ فردا چهارشنبه در ورزشگاه کارگران تهران آغاز می‌شود که در این جلسه تمرینی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه حضور پیدا می‌کنند.

حمید مطهری که پس از جدایی از پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران انتخاب شد، قرار است فردا به بازیکنان این تیم معرفی شود و رسما کارش را در این تیم آغاز کند.

نساجی مازندران فصل گذشته با ساکت الهامی کارش را شروع کرد ولی در پنج هفته پایانی فصل با اسماعیل اسماعیلی در مسابقات حضور داشت.

 باشگاه نساجی در بیانیه‌ای خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی برای موفقیت این باشگاه در فصل آتی شد.

در این بیانیه با اشاره به شرایط بد اقتصادی و تورم، از مدیران استانی درخواست شده با حمایت لازم از این تیم در مسیر موفقیت آن در فصل آینده گام بردارند.

در بیانیه باشگاه نساجی مازندران اینطور آمده است: نساجی زمانی «تنها امید استان مازندران است» که قرار باشد کسی کنار افتخارات آن عکس بگیرد.

در باقی اوقات به حال خود رها می‌شود و کسی مسئولیتی برای پیشرفت و اعتلای نام نساجی ندارد.

هواداران نساجی و همه فوتبال‌دوستان، این روزها از وضعیت آشفته بازار نقل و انتقالات لیگ برتر ایران باخبر هستند و می‌دانند قیمت‌ها حتی از تورم معمول کشور هم پیشی گرفته و از طرفی دیگر راه درآمدی جدیدی هم برای باشگاه‌هایی مثل نساجی که به‌صورت خصوصی اداره می‌شود، باز نشده است.

در این شرایط سخت تمام صنایع استان، مسئولان استانی و استانداری بدون هیچ‌گونه توجهی به تنها تیم فوتبال دیار مازندران، کار را سخت‌تر هم کرده‌اند.

وقت آن رسیده که از پشت میزها بیرون آمده و با اقدام‌های عملیاتی بخشی از مسئولیت را به عهده بگیرند تا تیم نساجی بتواند همچون سال گذشته درخشان ظاهر شود و مایه افتخار مردم مازندران باشد.

زمان زیادی از دست رفته اما یکدلی، یکرنگی و اقدام موثر می‌تواند روزهای بهتری بسازد.

گفتنی است که نساجی فصل گذشته موفق شده به‌عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران دست یابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما