کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

نظارت بر عرضه نان در مازندران تشدید شود/ برخورد جدی با نانوایان متخلف

7 تير 1401 ساعت 20:31

استاندار مازندران در بازدیدی سرزده از روند پخت نان، نحوه عرضه و ساعت کار نانوایی‌ها در شهرستان نوشهر، گفت: بازرسان به طور مستمر از نانوایی‌ها بازدید و درصورت مشاهده تخلف، بدون هیچ اغماضی برخورد شدید قانونی صورت ‌گیرد.


به گزارش بلاغ؛ پس از اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد، استاندار مازندران جهت بررسی دقیق این طرح در استان،  در بازدیدی سرزده، روند پخت نان، نحوه عرضه و ساعت کار نانوایی‌ها را در شهرستان نوشهر  رصد کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید حسینی‌پور ضمن بازدید از روند کار نانوایی‌ها، با جمعی از مردم نوشهر و نانوایان هم درباره مشکلات عرضه و کیفیت نان گفت‌وگو کرد و پس از بررسی عملکرد این نانوایی‌ها، دستوراتی در جهت تسهیل در ارائه خدمات به مردم داد.

استاندار مازندران در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با هرگونه تخلفی در زمینه عرضه نان به صورت جدی برخورد می‌شود؛ گفت: اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای تامین نان مردم به وجود بیاید.

وی افزود: بازرسان به طور مستمر از نانوایی‌ها بازدید و درصورت مشاهده تخلف، بدون هیچ اغماضی برخورد شدید قانونی صورت ‌گیرد.

گفتنی است استاندار مازندران پس از اعلام رضایت مردم از کیفیت عرضه نان در برخی از نانوایی‌های نوشهر به فرماندار نوشهر دستور داد که سهمیه این نانوایی‌ها را افزایش دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 462714

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/462714/نظارت-عرضه-نان-مازندران-تشدید-شود-برخورد-جدی-نانوایان-متخلف

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com