مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد

افزایش اعتماد به کمیته‌امداد و نقش موثر محرومیت‌زدایی

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۶۲۷۰۲
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت:افزایش اعتماد به کمیته‌امداد نقش موثری در محرومیت‌زدایی ایفا کرده است.
۱
plusresetminus
افزایش اعتماد به کمیته‌امداد و نقش موثر محرومیت‌زدایی
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در رزمایش توزیع اقلام ضروری منزل به نیازمندان در شهرستان سوادکوه، اظهار کرد: در این رزمایش ۱۷۸ قلم لوازم خانگی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد تا پایان سال نیز به تمامی نیازمندانی که متقاضی باشند، لوازم خانگی تحویل داده می‌شود.
 
وی افزود: با عنایت خدا، حمایت خیرین و مسئولین باوجود داشتن جهیزیه، پشت نوبتی نداریم چراکه به محض متقاضی بودن افراد واجد شرایط ، جهیزیه تحویل داده می‌شود و بنابراین کسی پشت نوبت تحویل نمی‌ماند.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ حتی یک مورد پشت نوبتی جهیزیه نداشتیم و پشت نوبتی وام را نیز تا اسفند صفر کردیم.
 
 این مسئول در پایان تصریح کرد:حضور در شهرستان‌ها باعث جلب اعتماد خیرین شده و پشت نوبتی نداریم و این نشانه اعتماد به کمیته امداد است.
 
علیرضا عابدی فیروزجایی، رئیس کمیته‌امداد شهرستان سوادکوه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه توزیع اقلام ضروری بر اساس نیازسنجی‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: رزمایش ۱۷۸ قلم کالا لوازم ضروری زندگی به ارزش حدود ۷۰۰ میلیون تومان در سوادکوه با کمک خیرین، کمیته امداد و گروه جهادی حاج عبدالله والی برگزار و اقلام بین نیازمندانی که نیازسنجی شده بودند توزیع گردید.
 
وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه جشن لذت لبخند گرفته بودیم که خیرین ما در آن برنامه کمک‌های خوبی کرده بودند که بخشی از آن کمک‌ها امروز بدین شکل بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد سوادکوه افزود: جا دارد که از همه خیرین تشکر داشته و امیدواریم مثل همیشه در کنار ما در راستای کمک به محرومین و کاهش فقر قدم بردارند. 
 
این مسئول در پایان با اشاره به افتتاح مسکن محرومین، بیان کرد: همچنین یک واحد مسکن به متراژ ۹۵ مترمربع با مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون تومان به همت بسیج سازندگی، کمیته‌امداد، مرکز نیکوکاری سرخکلا و خیرین افتتاح و تحویل خانواده شد.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲