مدیر پروژه هوشمندسازی نانوایی‌های مازندران:

3400 نانوایی مازندران کد هوشمندسازی فروش نان دریافت کردند

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۶۲۶۸۰
مدیر پروژه هوشمندسازی نانوایی‌های مازندران گفت که تاکنون سه هزار و ۴۰۰ نانوایی استان با دریافت کد شاپرک به سامانه هوشمندسازی فروش نان تجهیز شده‌اند و بقیه نانوایی‌ها بزودی این کد را دریافت خواهند کرد.
۰
plusresetminus
3400 نانوایی مازندران کد هوشمندسازی فروش نان دریافت کردند
به گزارش بلاغ، ناصر مستانی در جریان نصب و تجهیز نانوایی روستای « ملاکلا » شهرستان سیمرغ به دستگاه کارت خوان هوشمند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آمار نانوایی های مازندران را چهار هزار و ۷۰۰ واحد اعلام کرد.

وی با اعلام این که برای دریافت کد شاپرک باید شماره موبایل با کارت ملی فروشنده تطابق داشته باشد ، گفت : نانوا باید دارای کدرهگیری مالیاتی ،  جواز کسب و و سایر مدارک معتبر باشد و در غیر این صورت نمی تواند نسبت به دریافت کد شاپرک اقدام کند.

معاون بانک سپه استان مازندران با بیان این که بانک سپه مجری طرح هوشمندسازی نانوایی ها برای فروش نان است ، افزود که دستگاه های کارتخوان به صورت رایگان در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.

مستانی تراکنش دستگاه کارتخوان نانوایی ها را مبنای پرداختی های دیگر و سهمیه آرد برای آنان دانست و توضیح داد : با بررسی روزانه تراکنش این دستگاه ، ۱۵ درصد کارمزد به صورت تشویقی بر مبنای نرخ پایه در پایان هر روز کاری به حساب نانوایی ها واریز می شود.

وی با تاکید براینکه بهره بردار این طرح اداره غله خواهد بود ، گفت: اگر نانوایی نان باکیفیتی را به فروش برساند و همچنین مصرف بیشتری داشته باشد بنابراین سازمان غله آرد را به صورت معدل و بدون واسطه در اختیار آنان قرار می دهد.

معاون مالی و اداری بانک سپه مازندران همچنین گفت که کاربری دستگاه های کارتخوان ساده است و نیاز به آموزش ویژه ندارد و و اگر دستگاه دچار قطعی شود شعب بانک سپه در شهرستان بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد .

فرماندار سیمرغ نیز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بانک سپه به عنوان مجری این پروژه انتخاب شده است ، گفت: با همکاری اداره غله و دستگاه ها طرح هوشمندسازی یارانه نان به دستگاه کارت خوان در سطح این شهرستان در حال انجام شدن است.

محمدحسین ذکریایی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد از نانوایی های سطح این شهرستان به این دستگاه مجهز و آموزش های لازم هم ارایه شده است ، افزود: تا پایان این هفته تمام نانوایی های این شهرستان به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز می شوند.

وی گفت در این طرح خدمات بهتری به مردم ارایه می شود تا مشکلات هم مرتفع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷