تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۶۲۶۴۳
مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: مشکل کم‌آبی بیشتر در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، نکا، ساری، میاندورود، آمل و محمودآباد ملموس‌تر است.
۰
plusresetminus
مشکل کم‌آبی در ۷ شهرستان مازندران
به گزارش بلاغ، جواد طوسی مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران اظهار کرد: مشکل کم‌آبی بیشتر در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، نکا، ساری، میاندورود، آمل و محمودآباد ملموس‌تر است که با تقسیم و توزیع آب درحال مدیریت این مهم هستیم.

️وی درباره آخرین وضعیت منابع آبی استان گفت: باتوجه به رهاسازی آب از سدهای استان در شالیزارها از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، درحال حاضر میزان پرشدگی سدهای استان  ۴۵درصد است.

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای مازندران تصریح کرد: شاهد مشکلاتی در پایین‌دست سد گلورد، تنش آبی در پایین دست سد شهیدرجایی و حوزه پایین‌دست سد هراز هستیم که همکاران درحال مدیریت بحث نوبت‌بندی هستند.

طوسی اضافه کرد: توصیه‌ ما به شالی‌کاران این است از آب ذخیره شده آب‌بندان‌ها استفاده کنند تا در این شرایط خشکسالی تامین آب، بقیه اراضی کشاورزی که دارای ذخایر آب‌بندان نیستند، امکان‌پذیر باشد.

وی گفت: در حال حاضر شرایط مناسبی داریم که امیدواریم با تغییرات بارش‌ها، کمک مردم و صرفه‌جویی، سال زراعی را به خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴