مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه کربلا خبر داد:

اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه ساری

تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۶۲۶۳۹
مرحله دوم طرح جامع سلامت قرارگاه محرومیت زدایی‌پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای مالخواست از دهستان محروم پشتکوه بخش چهاردانگه شهرستان ساری با همت و مشارکت گروه پزشکی همت عالی و همراهی بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد.
۰
plusresetminus
اجرای مرحله دوم طرح جامع سلامت در دهستان پشتکوه ساری
به گزارش بلاغ، عادل الندانی مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از اجرای مرحله دوم طرح‌جامع سلامت این قرارگاه در دهستان پشتکوه خبر داد.

وی در حاشیه ی برگزاری این مرحله در مالخواست به خبرنگار ما گفت: در این مرحله متخصصینی در حوزه های ارتوپد، کاردرمانی، متخصص داخلی، روانشناس، کودکان و نوجوانان، رژیم درمانی و تغذیه، آنکولوژی و خون و زنان و زایمان برای ویزیت و درمان به این روستا اعزام‌ شدند.

همچنین با مشارکت داروخانه‌ی دکتر مسعودی نیا توانستیم یک داروخانه‌ی سیار نیز در حین اجرای این طرح فعال نمائیم.

الندانی در ادامه افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از جامعه ی هدف در این روستا مورد ویزیت تخصصی و درمانی قرار گرفتند. این اولین روستای هدف سطح یک قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا که مرحله دوم طرح جامع سلامت در آن برگزار شد، است.

مسئول دهستان های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا ضمن اشاره به این موضوع که این طرح با همراهی و همگامی گروه تخصصی پزشکی همت عالی، بسیج سازندگی سپاه کربلا، دانشگاه علوم پزشکی مازندران،
معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلا، شبکه بهداشت شهرستان ساری و بسیج جامعه پزشکی سپاه کربلا برگزار شد اظهار داشت: در مرحله بعدی این طرح نیز متخصصینی در حوزه دندانپزشکی نیز در این روستا‌ها اعزام خواهند شد.

الندانی در پایان ضمن تقدیر از پزشکان مرکز درمانی دهستان پشتکوه و بهورز روستای مالخواست و اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه گذاشتند، اظهار داشت: طرح جامع سلامت و درمان قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا به فضل خداوند، همت و مشارکت دست‌اندرکاران این حوزه در سطح چند نقطه‌ی محروم دیگر استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲