نساجی قرارداد دو بازیکن را تمدید کرد؛

بهترین گلزن نساجی در آستانه جدایی

تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۲۶۲۸
احتمال می‌رود مهاجم نساجی مازندران پس از دو فصل از این تیم جدا شده و باشگاه جدیدی را انتخاب کند.
۰
plusresetminus
بهترین گلزن نساجی در آستانه جدایی
به گزارش بلاغ، کریم اسلامی که طی دو فصل اخیر در نساجی مازندران عضویت داشته و نمایش درخشانی در این تیم ارائه کرده بود، حالا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و بعید نیست طی روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب کند.

مهاجم با تجربه نساجی مازندران که در فصل اخیر هفت گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی به ثمر رساند و همراه با این تیم به قهرمانی در رقابت‌های حذفی رسید، یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه نساجی باقی مانده ولی احتمال جدایی او وجود دارد.

کریم اسلامی سال گذشته قراردادش با نساجی را به مدت دو فصل تمدید کرد، اما شرایطی وجود دارد که امکان جدایی او از این تیم و انتقال به باشگاه دیگری را به وجود آورده و پیش‌بینی می‌شود بهترین گلزن دو فصل اخیر نساجی، تیم جدیدش را به زودی انتخاب کند.

گفته می‌شود باشگاه‌های آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران خواهان به خدمت گرفتن کریم اسلامی هستند، اما این بازیکن فعلا به صورت قطعی تصمیمی برای انتخاب تیم آینده نگرفته است.

حسین خطیر دروازه‌بان جوان نساجی که فصل گذشته در غیاب علیرضا حقیقی و در بازی با تیم های شهر خودرو و هوادار در چارچوب دروازه تیم مازنی قرار گرفت و نمایش خوبی در ترکیب نساجی داشت قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا خیال نساجی دست کم از بابت یک جانشین مطمئن راحت شود. هم چنین احسان قهاری مدافع راست نساجی که محصول آکادمی باشگاه است و در فصول اخیر بارها و بارها نمایش خوبی در جناح راست خط دفاعی تیمش داشت به مدت دو فصل دیگر قرارداد خود را با تیم نساجی تمدید کرد.

نساجی که قهرمان جام حذفی شده در تلاش است با حفظ نفرات فصل گذشته و جذب چند بازیکن جوان با میانگین سنی جوان‌تر در فصل پیش رو حاضر شود. این تیم در اولین تلاش نقل و انتقالاتی موفق شد علی شجاعی از تیم پرسپولیس را به خدمت بگیرد. علی شجاعی پیش از حضور در تیم پرسپولیس در تیم نساجی توپ می زد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲