تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۶۲۶۲۴
امام جمعه آمل گفت:در شرایط خوبی هستیم، باید برنامه دقیق صورت گیرد تا کارهای زمین افتاده را با همفکری و همراهی انجام دهیم.
۰
plusresetminus
مسئولان آمل برای حل مشکلات مردم وحدت و همدلی داشته باشند
به گزارش بلاغ؛سید جلیل مرتضوی در خطبه های نماز جمعه این هفته آمل با اشاره به آغاز هفته دستگاه قضا اظهار کرد: بهشتی کار تشکیلاتی می کرد در اغاز نوجوانی طلبه بود و در زمانی که اعتصاب  رقم خورد، نقش افرینی کرد و در سال 32 وارد جریانات شد کشورهای زیادی رفت و  اورا پدر تشکیلاتی انقلاب نام می برند، تمام اساتید ان زمان را جمع کرد و برنامه نوشت و بهشتی را شهید کردند چرا که او را شناختند .

وی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ وحدت است عنوان کرد: فرماندار حکمشان را گرفتند و از حمایت های که نماینده از این موضوع داشتند تشکر می کنیم و اتفاقاتی  که میخواهد بیافتد با وحدت می توان انجام داد، از فرماندار جوان و نماینده پرتلاش و همه اعضای شورای تامین با وحدت و همدلیی می توانند مشکلات جامعه را کاهش دهند. 

امام جمعه آمل تصریح کرد: مردم به نماینده رای دادند و احترام ان بر ما واجب است، هر چقدر قدرت بیشتری داشته باشد می تواند بیشتر تلاش کند، در مراسمات در میان مردم هستند، باید قدر مردم را بدانیم، ما به واسطه مردم هستیم.

وی با تاکید مشارکت مسئولان برای رفع مشکلات، خاطرنشان کرد: در شرایط خوبی هستیم، باید برنامه دقیق صورت گیرد تا کارهای زمین افتاده را با همفکری و همراهی انجام دهیم، فرصت خوبی است، حتی اگر شده برای حل مشکلات مردم ابرو بگذاریم و یا خود را به آب و آتش بزنیم، هرچند اگر همدلی داشته باشیم به آن نقطه مطلوب خواهیم رسید.

مرتضوی ادامه داد:کسانی برای قدرت، افراد دیگر را به جان هم می اندازند، خودمان باشیم وتصمیم بگیریم، نگذاریم دیگران دخالت کنند.

وی از برگزارش یادواره شهدای هزارو پنجاه شهید شهرستان آمل خبر داد و بیان کرد: در حال رایزنی هستیم تا سخنران این برنامه سردار سلامی باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰