تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۶۲۶۲۲
دادستان آمل مبارزه با فساد را از برنامه های مهم و با اولویت خواند و گفت: در حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز از برنامه مهم است.
۰
plusresetminus
برخورد قاطع با هنجارشکنان و ساخت‌وسازهای غیرمجاز
به گزارش بلاغ؛ مهدی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر 90 هزار پرونده از دادسرا شورای حل اختلاف در دادگستری ثبت شده که با همه تلاش همکاران ما مورد رسیدگی قرار گرفته اما این حجم زیاد با مردم بافرهنگ آمل خوشایند نیست بهتر است با استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و مجازی در صلح و سازش تلاش کنیم.

وی از مشاوره رایگان حقوقی در دادسرای امل خبر داد و اظهار کرد: عدم شفاف سازی در مضوع قرارداد موجب می شود اختلافات زیادی ایجاد شود، اما اگر با مشورت حقوق دادنان قراردادی تصویب شود و برای هر اقدام حقوقی مشاوره لازم را بگیرند اختلافات به کمترین حد می رسد.

دادستان آمل ادامه داد: در دادسرا واحدی با حضور وکلا فعال به صوت رایگان به بررسی مشکلات حقوقی می پردازند و مشاوره می دهند.

وی مبارزه با فساد را از برنامه های مهم و با اولویت خواند و افزود: در حفظ حقوق بیت المال، جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز از برنامه مهم است که با همکاری جهاد کشاورزی برای حفاظت از حقوق عامه برخورد می کنیم،  قبل از اقدام هر گونه ساخت و ساز از روستا و ییلاقات از بخشداری اطلاعات را کسب کنید و همچنین ادارات نظارت بر نیروهها و کارمندان با شدت و اجرای بیشتری انجام شود.

دادستان آمل با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: ما مسئول امنیت اجتماعی و ارامش هستیم و با هنجارشکنان بطور قاطع و مصمم برخورد می کنیم، اجرای طرح های مانند ظفر و.. اقدامات خوبی در جهت امنیت صورت گرفت.

وی به راه اندازی 6 دفتر خدماتی در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: برای دسترسی اسان مردم و افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درکمترین زمان، سال اخیر 6 دفتر خدمات قضایی راه اندازی شده و مراجعه حضوری به دادگستری را کاهش و دسترسی بهتر شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲