رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک پرحجم در محورهای مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۶۲۶۲۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های هراز، کندوان و سوادکوه اکنون بار ترافیکی پرحجم دارند.
۰
plusresetminus
ترافیک پرحجم در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه محور‌های ارتباطی استان اکنون زیر بار ترافیک پرحجم است، اظهار کرد: محور کندوان نیزبعد از ظهر در صورت افزایش بار ترافیکی با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب (چالوس به تهران و کرج) یکطرفه خواهد شد.

جهان تاب به اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه ۴ تیر در جاده‌های استان اشاره کردو افزود:بر این اساس تردد موتور سیکلت‌ها در همه محور‌های ارتباطی استان، رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی) در محور کندوان و همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع و همچنین آمد و شد کامیون‌ها در جاده هراز تا بامداد شنبه ممنوع است.

به گفته وی؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از تخلفات در جاده ها تاکید و خاطرنشان کرد:در صورتی که دو تخلف همزمان صورت گیرد خودرو به مدت ۷۲ ساعت به پارکینگ هدایت می شود.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲