تاریخ انتشارجمعه ۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۶۲۶۱۹
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه ۸۰ درصد از مشترکان کمتر از الگوی تعیین شده برق مصرف کرده‌اند، گفت: مصرف برق امروز به حدود ۶۴ هزار مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۴.۷ درصد رشد مصرف داشته است.
۰
plusresetminus
۸۰ درصد از مشترکان کمتر از الگوی تعیین شده برق مصرف کرده‌اند
به گزارش بلاغ، مصطفی رجبی مشهدی ضمن اعلام افزایش مصرف برق امروز کشور گفت: بر اساس آمارها، در بخش خانگی اتفاقی افتاده که کم سابقه است. در سال گذشته به طور متوسط ۲۵ درصد از مشترکان بیش از الگوی تعیین شده مصرف داشته‌اند و ۷۵ درصد کمتر از الگو که بر اساس اطلاعات دریافت شده از خردادماه، ۷۵ درصد به ۸۰ درصد افزایش یافته که نشان از همکاری بسیار خوب مردم با صنعت برق است که باید از آنها تشکر کنم و بخواهم این همکاری را در ماه‌های پیش رو که ماه‌های گرمی است ادامه دهند.

مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ادامه داد: همچنین از مشترکانی که بیش از الگو مصرف می‌کنند تقاضا می‌کنم به قبض‌هایی که در ماه‌های آتی دریافت می‌کنند توجه داشته باشند چون اگر رعایت نکنند تعرفه آنها به صورت یارانه‌ای محاسبه نخواهد شد. لذا هم برای کاهش هزینه خود و هم به منظور کمک به ما در مسیر تامین برق سایر مشترکان، مصرف خود را کاهش دهند.

سخنگوی صنعت برق در خصوص رزمایش طرح نظارت میدانی در مدیریت آب و برق ابراز داشت: روز چهارشنبه (اول تیرماه) وزارت نیرو رزمایش بسیار خوبی با همکاری وزارت کشور، بسیج و سپاه پاسداران برگزار کرد. همکاران سپاه الگوی بسیار خوبی در بخش نظامی برای کاهش مصرف تدارک دیده‌اند و از خودشان شروع کردند و می‌خواهند ۳۰ درصد از مصارف خود در بخش‌های مختلف سپاه را کاهش دهند. این الگو قابل تسری به سایر بخش‌های نظامی نیز هست و امیدواریم همگی این طرح را اجرا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲